Oprettet September 19, 2012 Til jer der har været igennem processen med pergotime, puregon og insimenering... Har lige været til scanning på 10. dag. Der er 5 æg. Det betyder at risikoen for flere børn på en gang er stor. Vi mangler en puregon (den skal jeg ikke tage), så skal jeg scannes igen på fredag. Hvis der er 2-3 æg, skal jeg så tage imod inseminering, eller skal jeg vente endnu en måned. (har ventet 2 år i november). Har I erfaringer med inseminering, fosterreduktion, eller gode råd til mig - ER TOTAL I VILREDE... Skal jeg tage chancen med de 3 åg, få taget en fosterreduktion og så håbe på der ingen riciko er, eller skal jeg vente til næste måned? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Vil dit behandlingssted godt lave IUI hvis der er mere end tre æg? Det ville de ikke der hvor jeg gik. Hvis der blot er 2 eller 3 ville jeg vælge behandling. Der er 20% chance for behandlingen lykkes, så jeg ville helt klar gøre det. Held og lykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Ja det tror jeg gerne de vil hvis der er 3. Ønsker det mere end noget andet... Tror også godt jeg kan overtale dem til det. Men ved ikke om jeg ville kunne klare en fosterreduktion - de sprøjter jo gift i fosterets hjerte, og så dør det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites