Oprettet September 19, 2012 Jeg er på jagt efter en brystpumpe til på Lørdag hvor jeg skal lave en flaske til Lærke, men kan bare ikke finde dem billigt! Kan huske at min mor havde en da min lillebror var bette, hvor man bare trykkede på en gummibold og så blev der dannet vacum. Det billigste jeg har kunne finde er en fra Pigeon med håndtag til 380. Jeg leder efter noget til max 200. Kan det overhovedet fåes?! Tak på forhånd! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Altså jeg har en fra Avent du kan få til 200 pp hvis det er. Jeg havde ikke mere mælk så fik den aldrig brugt. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Altså jeg har en fra Avent du kan få til 200 pp hvis det er. Jeg havde ikke mere mælk så fik den aldrig brugt. :-) Ouuuuh! Hvor bor du henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 tror nok jeg har set en på apoteket... men er ikke sikker på prisen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Ja, koeb da en brugt - den skal jo bare vaskes og koges en gang, saa er de rene og klar til brug. Avent eller Medela ville jeg koebe... Har en Avent og ville nok hellere have haft Medela, men pyt nu med det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Du kan stadig købe den lille gummibold :) Den koster 60-70 kr på apoteket og hedder en "mælesuger".. Vil dog anbefale at købe en rigtig pumpe, da jeg tror det er ret besværligt at få et helt måltid ud af sugeren... Et andet tip er at starte i god tid med at pumpe, for man skal lige lære teknikken, og man får ikke tømt brystet lige så godt som når du ligger hende til. Derfor vil en malkning måske ikke være nok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Du kan stadig købe den lille gummibold :) Den koster 60-70 kr på apoteket og hedder en "mælesuger".. Vil dog anbefale at købe en rigtig pumpe, da jeg tror det er ret besværligt at få et helt måltid ud af sugeren... Et andet tip er at starte i god tid med at pumpe, for man skal lige lære teknikken, og man får ikke tømt brystet lige så godt som når du ligger hende til. Derfor vil en malkning måske ikke være nok :) Det er rigtigt at du kan købe den med gummibolden billigt, man må dog ikke bruge mælken, da den ikke bliver holdt steril -nok derfor den er så billig. Den er fin hvis man skal afsted til noget uden bebs og bare skal have tømt brysterne. Men duer desværre ikke til dit formål.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2012 Det er rigtigt at du kan købe den med gummibolden billigt, man må dog ikke bruge mælken, da den ikke bliver holdt steril -nok derfor den er så billig. Den er fin hvis man skal afsted til noget uden bebs og bare skal have tømt brysterne. Men duer desværre ikke til dit formål.... ja, så er den jo ikke meget værd.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites