Dorthe

Har i været på udsalg?

100 indlæg i dette emne

Jeg garantere dig for, at det er køreturen værd... :balloon Dine drenge vil have the time of there lifes... OG de vil kunne flere tricks, en du troede fandtes når de kommer hjem... hi hi... :loveshower OG OG, jeg skal nok påtage mig opgave og forklare din 6 årige, hvorfor tissejoe er så livlig om morgenen... Muahahahaha.... :yiepie

Jeg er på vej op igen, det har godt nok været en sej omgang, men penicillinen virker heldigvis, så det er fremragende... :btopic

Fantastisk :lol

Anja jeg inviterer os til Roskilde når du er helt på toppen, jeg har jo 2 knejter der ikke tåler at blive syge...

Del dette indlæg

nej ikke endu venter til jeg har haft fødselsdag d 8/1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk :lol

Anja jeg inviterer os til Roskilde når du er helt på toppen, jeg har jo 2 knejter der ikke tåler at blive syge...

Ja, så må vi nok lige vente lidt, for vi skranter jo stadig en lille smule, men kunne være sååååå hygsomt og se jer... :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

b103.gifb113.gif

Jeg valgte så også at køre en tur i Netto .. ikke fordi vi manglede noget, men jeg skulle bare UD! :rolleyes

Godt og se at det ikke kun er mig der har det sådan en gang imellem :)

Jeg garantere dig for, at det er køreturen værd... :balloon Dine drenge vil have the time of there lifes... OG de vil kunne flere tricks, en du troede fandtes når de kommer hjem... hi hi... :loveshower OG OG, jeg skal nok påtage mig opgave og forklare din 6 årige, hvorfor tissejoe er så livlig om morgenen... Muahahahaha.... :yiepie

Jeg er på vej op igen, det har godt nok været en sej omgang, men penicillinen virker heldigvis, så det er fremragende... :btopic

Dejligt at du gerne vil hjælpe Louise med at oplyse hende unger :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ikke været på udsalg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg er super glad.. :balloons

Fandt et havemøbelsæt i FSC træ til 999 kroner med bord, to stole og bænk :) Det var sat ned fra 2700 til 999, så der var en stor besparelse..

Ikke fordi vi har så meget, at bruge det til lige nu, men det får vi forhåbentlig til sommer :)

Ellers har jeg ikke fundet så meget, men har nu heller ikke kigget..

Det var godt nok også billigt :glad Men det er nok for koldt at bruge nu :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt og se at det ikke kun er mig der har det sådan en gang imellem :)

Dejligt at du gerne vil hjælpe Louise med at oplyse hende unger :lol

Ja sgu... Vi kvinder må hjælpe hinanden i nøden... :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også lære dem et trick eller to

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan også lære dem et trick eller to

Jamen hvad har man BK til :lovebk

MEN mind mig lige om, at mine unger ikke skal ind for hørevidde af jer :lol Da kan nok tricks i forvejen :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov...jeg havde ikke lige set den her tråd, for jeg har netop oprettet den samme i børne-udstyrs-afdelingen! :)

Men så smider jeg lige mine fangster her:

Ja jeg har jo været "afsted" :D Handler kun online....men jeg har fået en del tøj til uhørte lave priser - hvis man spørger mig og ikke min mand, som tror en bluse til et barn koster 20-30 kr... lol :)

Anyway, så har hun fået en fin Småfolk-kjole i pink med hvide æbler fra Filabel.dk til 179,- normalt 300 kr hos filabel.dk - synes de har mange gode ting til de billigste tilbudspriser,.

En fin Katvig kjole fra Asos.com - det link jeg smed herind, i lyserød med rockguitarer på og et par strømpebukser som matcher til. Virkelig skægt at se hende i kjole, hun får en helt anden personlighed! :D

Og så fandt jeg trompetbukser hos hippo.dk eller hed de hippojunior.dk? til 25 kr! Wehu!! De passer til Katvigkjolen, hvis strømpebukser er for kolde....

Hos Babyfryd.dk købte jeg en Småfolk-kjole i lilla med gul kant, den er så sød - men ikke på bud! Måtte bare eje den :)

Hos hoppeloppe fandt jeg en abebody fra Småfolk - da Babyfryd ikke fik dem hjem alligevel...fåååårk den er festlig! :D

Den fineste Katvig bluse i turkis med bordeux æbler hos Mariehonen.dk til 150 kr, normalpris 300 kr!! :s og så en tur forbi nameit.dk som har 4 bodyer for 120 kr plus nattøj etc.

Det var vist det :) Thank god for at Emilie fik penge til alt dette i julegave!! Og nu mener manden at hun har tøj nok til de næste par dage.....ved ikke hvordan han kan sige det?!?! :Skuffen kan jo stadig lukke!!! :s :D

Og til dem der sidder og tænker "puh det må ha været dyrt i porto"...nej...for jeg skriver altid til butikken først og siger at jeg kun skal bruge 1 ting hos dem og ikke vil betale fx 75 kr i porto for noget som vejer for 14 kr,

og så giver de rabat :) Money saved igen! :)

nfhgm9.jpg1j1bwh.jpg4tn0qe.jpg13zajjk.jpgm7bzfs.jpg2dtaj3s.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov...jeg havde ikke lige set den her tråd, for jeg har netop oprettet den samme i børne-udstyrs-afdelingen! :)

Ja jeg har jo været "afsted" :D Handler kun online....men jeg har fået en del tøj til uhørte lave priser - hvis man spørger mig og ikke min mand, som tror en bluse til et barn koster 20-30 kr... lol :)

Anyway, så har hun fået en fin Småfolk-kjole i pink med hvide æbler fra Filabel.dk til 179,- normalt 300 kr hos filabel.dk - synes de har mange gode ting til de billigste tilbudspriser,.

En fin Katvig kjole fra Asos.com - det link jeg smed herind, i lyserød med rockguitarer på og et par strømpebukser som matcher til. Virkelig skægt at se hende i kjole, hun får en helt anden personlighed! :D

Og så fandt jeg trompetbukser hos hippo.dk eller hed de hippojunior.dk? til 25 kr! Wehu!! De passer til Katvigkjolen, hvis strømpebukser er for kolde....

Hos Babyfryd.dk købte jeg en Småfolk-kjole i lilla med gul kant, den er så sød - men ikke på bud! Måtte bare eje den :)

Hos hoppeloppe fandt jeg en abebody fra Småfolk - da Babyfryd ikke fik dem hjem alligevel...fåååårk den er festlig! :D

Den fineste Katvig bluse i turkis med bordeux æbler hos Mariehonen.dk til 150 kr, normalpris 300 kr!! :s og så en tur forbi nameit.dk som har 4 bodyer for 120 kr plus nattøj etc.

Det var vist det :) Thank god for at Emilie fik penge til alt dette i julegave!! Og nu mener manden at hun har tøj nok til de næste par dage.....ved ikke hvordan han kan sige det?!?! :Skuffen kan jo stadig lukke!!! :s :D

Og til dem der sidder og tænker "puh det må ha været dyrt i porto"...nej...for jeg skriver altid til butikken først og siger at jeg kun skal bruge 1 ting hos dem og ikke vil betale fx 75 kr i porto for noget som vejer for 14 kr,

sikke nogle lækre køb, du har gjort dig

Del dette indlæg

Annonce ♥

sikke nogle lækre køb, du har gjort dig

Tak Vanni :) Jeg synes også det er super lækkert tøj! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja :) jeg kom lige forbi okker gokker online igår aftes ;)

så købte vinterjakke til Alma til næste vinter

YmIrw.jpg

og en kjole til nu

r9ucH.jpg

syntes det er dejligt at de har sat deres tøj lidt ned til normale priser, også til hverdag :)

udover det har jeg byttet et par støvler jeg fik i julegave og fik to par for et par pris igen, det er da smart :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænkte, at jeg ville ligge tråden herinde, da ikke alle shopper baby/børnetøj på udsalg :)

Det var da en god høst du har fået dig. Synes det er smart at du skriver til butikken ang. portoen, det har jeg aldrig tænkt på. Har bare ladet vær med at købe tøjet, når portoen var så høj ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja :) jeg kom lige forbi okker gokker online igår aftes ;)

så købte vinterjakke til Alma til næste vinter

YmIrw.jpg

og en kjole til nu

r9ucH.jpg

syntes det er dejligt at de har sat deres tøj lidt ned til normale priser, også til hverdag :)

udover det har jeg byttet et par støvler jeg fik i julegave og fik to par for et par pris igen, det er da smart :)

Ejj hvor en sød jakke, den fåes sikkert ikke i str. 104/110 som Annika skal have til næste vinter ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg har ikke været på udsalg.

Vi mangler ikke noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejj hvor en sød jakke, den fåes sikkert ikke i str. 104/110 som Annika skal have til næste vinter ;)

jo det tror jeg faktisk den gør :D så shop du bare løs

Del dette indlæg

Annonce ♥

jo det tror jeg faktisk den gør :D så shop du bare løs

Det skal jeg da lige ind og kigge efter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal jeg da lige ind og kigge efter :)

Øv de har ikke Annikas str. på lager. Heller ikke til Tobias

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv de har ikke Annikas str. på lager. Heller ikke til Tobias

har de den mon i min størrelse, for jeg kunne da også godt tænke mig sådan en jakke :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen hvad har man BK til :lovebk

MEN mind mig lige om, at mine unger ikke skal ind for hørevidde af jer :lol Da kan nok tricks i forvejen :D

Nu ikke være kedelig Dorthe

Hvem ved om det er gode tricks vi lære dem.. Såsom at tænde tv'et selv så mor kan sove lidt længere i weekenden

Del dette indlæg

Annonce ♥

har de den mon i min størrelse, for jeg kunne da også godt tænke mig sådan en jakke :lol

Hvis du kan klemme dig i en str. 8-10 år så har de nogle på lager :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ikke være kedelig Dorthe

Hvem ved om det er gode tricks vi lære dem.. Såsom at tænde tv'et selv så mor kan sove lidt længere i weekenden

Det med fjernsynet ville de ikke kunne lære, for vores fjernsyn køre over computeren (mediecenter), så det kan de ikke finde ud af helt endnu. Men bliver rart når de kan :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gælder det hvis det er juleslik??? :balloon De har nemlig 50% på juleslik i vores fakta og superbrugs, så fik lige købt snebolde og M&Ms..

Nåå jo også så har jeg shoppet, 3 brio Disney biler til drengenes værelse.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du kan klemme dig i en str. 8-10 år så har de nogle på lager :lol

aaahhh pis osse, de tider er vist forbi, hvor jeg kunne være i den størrelse

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER