Oprettet September 18, 2012 I week-enden fik Leo det store piratskib fra Playmobil. Efter lang tid lykkedes det Martin at få det samlet, men der var en dims tilbage, som han ikke kunne få placeret. Leo peger og siger: "Den skal sidde der" Martin: "Nej det skal den ikke" Leo: "Jo det skal den" Martin (lettere irriteret): "Nej det skal den ikke Leo, den passer ikke" Ki: "Det kunne da være lidt sjovt hvis den rent faktisk skulle være der" Og det skulle den så for Martin havde samlet dimsen forkert men nu passede den derind hvor Leo sagde - mega griner :respekt til Leo for at spotte det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2012 Haha puha Martin - den var ikke go! :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2012 :respekt Til Leo :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2012 :haha Seje Leo! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2012 så kan du lære det Martin :) :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 så kan du lære det Martin :) :lol :lol :lol :lol Lige det jeg også tænkte :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Han lyder fandme som en spade ham Martin, min mand ville have samlet det møg i en ruf med bind for øjnene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 :lolhit respekt til Leo :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Han lyder fandme som en spade ham Martin, min mand ville have samlet det møg i en ruf med bind for øjnene Nu er det jo ikke alle der er udstyret med både "the look" + "brain" som du tydeligt er. Tal pænt til andre!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Nu er det jo ikke alle der er udstyret med både "the look" + "brain" som du tydeligt er. Tal pænt til andre vi er mange herinde, der godt kan lide Martin !!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites