Besvaret December 30, 2010 Ja ja hvem tæller ;) MEEEEEEEEE!!!!!! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Som sådan er jeg også ligeglad med antal besvarelser Det er jo kun fordi vi har lavet de her mål *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 nu nærmer jeg mig de 2150 beskeder, så mangler jeg bare 72, for at nu målet 2222 beskeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 så hoppede jeg over Mia og fik endnu engang 1 pladsen over de mest aktive medlemmer idag... hmmmm hvordan kunne det lige ske??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 så hoppede jeg over Mia og fik endnu engang 1 pladsen over de mest aktive medlemmer idag... hmmmm hvordan kunne det lige ske??? Fordi du er en høne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Fordi du er en høne og ved du hvad Stinnamus? jeg er stolt af det.... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Hold fast hvor får i skrevet MEGET!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 og ved du hvad Stinnamus? jeg er stolt af det.... :lol Du er os en utrolig SMUk høne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Du er os en utrolig SMUk høne ;) hvor er du sød :loveshower og sender et kæmpe luft møzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 nuu er jeg så oppe på 2225 beskeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Mit mål kan vist blive at nå de 1000 det tror jeg lige jeg kan nå :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Jeg har så nået mit mål nu, 1450 besvarelser :) Men kan vist godt lige rykke den til 1500 ;) Vi skal ikke noget her til formiddag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 jeg nåede også mit mål med de 2222 beskeder inden vi skrev 2011, men nåede ikke op på 2500 beskeder, da jeg havde så meget at se til igår, og da min mand kom meget fuld hjem igår kl 17... Hmmm undskyldninger er der nok af.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Jeg nåede ikke de 1500 som jeg rykkede det til ;) Er vist kun på 1486 nu, så når det vist i aften i stedet for :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Jeg nåede ikke de 1500 som jeg rykkede det til ;) Er vist kun på 1486 nu, så når det vist i aften i stedet for :D god ide, så synes jeg du skal gå ind i tråden, hvem kender du, den helt nye, som ikke er en leg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 god ide, så synes jeg du skal gå ind i tråden, hvem kender du, den helt nye, som ikke er en leg... Ja den tråd er jeg ikke lige nået til endnu ;) Man har jo lidt at indhente når man er væk det meste af en eftermiddag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Ja den tråd er jeg ikke lige nået til endnu ;) Man har jo lidt at indhente når man er væk det meste af en eftermiddag :D ja så kan du bare lære at lade være med at have et liv udenfor BK :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 ja så kan du bare lære at lade være med at have et liv udenfor BK :lol Nåå ja nu glemte jeg igen at sige til ungerne, at mor ikke havde tid, hun var på BK :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Nåå ja nu glemte jeg igen at sige til ungerne, at mor ikke havde tid, hun var på BK :D :lol :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Så er målet på 1500 nået :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Så er målet på 1500 nået :glad nice og tillykke, det ender jo med, at du kommer på 1 pladsen herinde, hvis du fortsætter i den fart :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 nice og tillykke, det ender jo med, at du kommer på 1 pladsen herinde, hvis du fortsætter i den fart :D :haha det tror jeg ikke der er nogle chance for :P Du har snart 1000 mere end mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 :haha det tror jeg ikke der er nogle chance for :P Du har snart 1000 mere end mig. snart og snart, det er vist et definiationsspørgsmål Del dette indlæg Link to post Share on other sites