Besvaret December 30, 2010 Shit du må have krampe :haha :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 og så landede jeg på 2100 besvarelser... hu hej hvor det kører for mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 og så landede jeg på 2100 besvarelser... hu hej hvor det kører for mig... Ja det køre rigtig for dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Tillykke med 2100 indlæg Gittemus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Shit du må have krampe :haha :haha nej nej der skal meget mere til, for at jeg får krampe. Jeg har øvelse fra den gang jeg fik gratis sms første gang.. Hold fast jeg sms´ede meget den gang... Ja det køre rigtig for dig :) det kan du tro det gør, og nu sender jeg manden ud og lege med en kammerat, så jeg rigtig kan snakke herinde. Han klagede over, at han ikke kunne sove for den der klikkende lyd, som det giver, når jeg trykker på tasteturet Tillykke med 2100 indlæg Gittemus taaaaak har du set at jeg har spurgt til dig i hvad tænker du tråden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 det kan du tro det gør, og nu sender jeg manden ud og lege med en kammerat, så jeg rigtig kan snakke herinde. Han klagede over, at han ikke kunne sove for den der klikkende lyd, som det giver, når jeg trykker på tasteturet Stakkels ham ;) Han må lære at forstå at BK er mere vigtig end hans søvn :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Stakkels ham ;) Han må lære at forstå at BK er mere vigtig end hans søvn :D undrede mig også over at han beklagede sig. Han plejer at kende sin plads i huset :lol 1 Vanni 2 Gitte 3 Henrik :lol :lol :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Han er bare jaloux *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Gitte.. Jeg sagde jo at det kun var I går jeg ville være foran dig *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Gitte.. Jeg sagde jo at det kun var I går jeg ville være foran dig *gg* åhhh nej, har jeg overhalet dig i at være mest aktiv idag??? for er også hende den forfinet snob, som forsøgte at stjæle dine varers skyld Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 åhhh nej, har jeg overhalet dig i at være mest aktiv idag??? for er også hende den forfinet snob, som forsøgte at stjæle dine varers skyld Jeg overlever nok *ss* Hvis nu ikke David kommer hjem i dag har jeg jo tid til at skrive resten af dagen og komme med igen *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Jeg overlever nok *ss* Hvis nu ikke David kommer hjem i dag har jeg jo tid til at skrive resten af dagen og komme med igen *gg* aaaahhhhhh der kan man bare se.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Mangler kun 50 besvarelser, så er mit næste mål nået :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Mangler kun 50 besvarelser, så er mit næste mål nået :glad Er dit mål da ikke 1500 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Er dit mål da ikke 1500 Nej 1450 ;) Så den skal nok ændres i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Nej 1450 ;) Så den skal nok ændres i aften :) Det tror jeg også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Det tror jeg også Ejj hvorfor tror du det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Ejj hvorfor tror du det ;) Fordi du snakker mindst lige så meget som Gitte og jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Fordi du snakker mindst lige så meget som Gitte og jeg :D Shit det har i lagt mærke til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 :D Shit det har i lagt mærke til :D Yup :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 :D Shit det har i lagt mærke til :D Du kan ikke skjule dig Dorthe.. de holder øje med ALT ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Du kan ikke skjule dig Dorthe.. de holder øje med ALT ;) Ja jeg sidder ellers bare lige så stille her og skriver en enkelt besked eller to :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Ja jeg sidder ellers bare lige så stille her og skriver en enkelt besked eller to :D Eller...3...4...5...6.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Eller...3...4...5...6.. ;) Ja ja hvem tæller ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Ja ja hvem tæller ;) Det gør de... ;) Hihih Jeg går ikke op i antal besvarelser... det gælder om og have det hyggeligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites