Besvaret December 29, 2010 Jeg har ikke dobbelt så mange.. Langt fra Nej så Gitte må være have aben :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nej så Gitte må være have aben :P Fniiiiiiiiiis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nej så Gitte må være have aben :P ja man skal bare kigge væk et øjeblik, og så er i efter mig igen.... Jeg klager til Martil og Ki om mobberi herinde :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 :biglove :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 ja man skal bare kigge væk et øjeblik, og så er i efter mig igen.... Jeg klager til Martil og Ki om mobberi herinde :lol Man tugter dem man elsker ;) Er der ikke noget om det??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Man tugter dem man elsker ;) Er der ikke noget om det??? Ej det var min replik ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ej det var min replik ^_^ Du må da gerne få den igen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Så længe du har over dobbelt så mange indlæg som Mia Gitte, så er du abemutter ^_^ Nemlig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 ja man skal bare kigge væk et øjeblik, og så er i efter mig igen.... Jeg klager til Martil og Ki om mobberi herinde :lol pas nu bare på du ik blir bannet "igen" :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg har ikke dobbelt så mange indløg som Gitte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Du må da gerne få den igen ;) Vil gerne dele .. for en 5'er :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nej så Gitte må være have aben :P :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Åhhh altså... Skal/skal ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 pas nu bare på du ik blir bannet "igen" :P Ja man ved aldrig hvilken knap gammelsmølf rammer :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Man tugter dem man elsker ;) Er der ikke noget om det??? Ej det var min replik ^_^ elsker jer begge møzzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Vil gerne dele .. for en 5'er :P :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 elsker jer begge møzzz Og hvad med mig???? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg har ikke dobbelt så mange indløg som Gitte jo for jeg har ingen løg hverken inde eller ude Indløg... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jo for jeg har ingen løg hverken inde eller ude Indløg... :lol Bahhhh, der skulle stå indlæg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 elsker jer begge møzzz :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Bahhhh, der skulle stå indlæg ja jeg ved det godt, men kunne ikke lade være... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 nu mangler jeg bare 2 beskeder, så har jeg 2100 ialt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 forresten Niller, har været lidt bekymret for dig, for du plejer da også, at være ret aktiv herinde, og du var så stille igår. Er du okay??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites