Besvaret December 29, 2010 Hovsa.. Jeg er gået fra nr 11 til nr 9 nu.. Og jeg er ca 80 indlæg foran Gitte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg holder mig til kaffe og cola zero ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg holder mig til kaffe og cola zero ^_^ Det er da heller ikke tosset Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det begynder vist at være en dårlig idé at være på BK, vi ender alle sammen siddende små fordrukket og æde jule udsalgsslik :lol :lol :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hvad er det? Ølkage.... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hovsa.. Jeg er gået fra nr 11 til nr 9 nu.. Og jeg er ca 80 indlæg foran Gitte nej for jeg snakker faktisk slet ikke så meget, som i har drillet mig med :) Dorthe har du set, jeg faktisk slet ikke er den, som har lavet flest indlæg idag, Mia er over 80 indlæg foran mig, så nu må aben gå videre til Mia for at være BK´s største sludder chartol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 nej for jeg snakker faktisk slet ikke så meget, som i har drillet mig med :) Dorthe har du set, jeg faktisk slet ikke er den, som har lavet flest indlæg idag, Mia er over 80 indlæg foran mig, så nu må aben gå videre til Mia for at være BK´s største sludder chartol Jamen jeg har jo sagt at det kun er i dag *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jamen jeg har jo sagt at det kun er i dag *gg* men med den fart, som du har på idag, så når du snildt 1000 beskeder inden i overmorgen. Sidst jeg kiggede på dine antal beskeder stod der 600, nu er du oppe på 700 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 men med den fart, som du har på idag, så når du snildt 1000 beskeder inden i overmorgen. Sidst jeg kiggede på dine antal beskeder stod der 600, nu er du oppe på 700 Jeg synes det gik stærkt fra 500-600.. De sidste 100 har taget lang tid synes jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 nej for jeg snakker faktisk slet ikke så meget, som i har drillet mig med :) Dorthe har du set, jeg faktisk slet ikke er den, som har lavet flest indlæg idag, Mia er over 80 indlæg foran mig, så nu må aben gå videre til Mia for at være BK´s største sludder chartol Ja jeg har godt set det, hun giver den gas lige nu :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja jeg har godt set det, hun giver den gas lige nu :lol Jeg ville bare vise jer at jeg kunne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja jeg har godt set det, hun giver den gas lige nu :lol Ja det er da heeeelt vildt som i knævrer tøser/skriver ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg ville bare vise jer at jeg kunne Og det må man give dig, det har du også gjort :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja jeg har godt set det, hun giver den gas lige nu :lol men er vi enige om, at Mia nu har drilleaben omkring aktiviteten herinde?? og har du set min kommentar til dig inde i emnet om brudekjoler? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja det er da heeeelt vildt som i knævrer tøser/skriver ;) Jeg er jo nød til at snakke med jer, for min mand ligger bare og sover på sofaen :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nej nej.. Jeg har ikke nogen drilleabe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg synes det gik stærkt fra 500-600.. De sidste 100 har taget lang tid synes jeg så har jeg sagt, at har du ikke andet at skrive, så begynd på elefantsangen, så skal du nok kommer op på en del beskeder i løbet af no time Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 men er vi enige om, at Mia nu har drilleaben omkring aktiviteten herinde?? og har du set min kommentar til dig inde i emnet om brudekjoler? Ja den er vist over på hendes skulder lige nu :D Nej det har jeg ikke lige set. Kigger lige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg er jo nød til at snakke med jer, for min mand ligger bare og sover på sofaen :lol det kender jeg godt, det sker også tit hjemme ved os. Især lige inden jul. hvor manden skulle arbejde meget over, fordi jeg havde fået af vide, at min juleferie var uden løn. Så skulle han tjene de ekstra penge, så vi ikke kom til at mangle nogle her til den 1.. Men det viste sig så, at jeg alligevel får fuld løn (dog elevløn)også på trods af juleferie. Så alle ekstra pengene er røget ind på adoptionskontoen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg er jo nød til at snakke med jer, for min mand ligger bare og sover på sofaen :lol ;) Det kan du have ret i.... Min mand gik i seng ved 21 tiden.... så ja sidder os helt palle... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg vil ikke ha nogen abe.. Har nok i kattene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg har ikke set min mand siden mandag morgen kl 4.30.. Stik den tøser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Så længe du har over dobbelt så mange indlæg som Mia Gitte, så er du abemutter ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg har ikke set min mand siden mandag morgen kl 4.30.. Stik den tøser ELLERS tak... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Så længe du har over dobbelt så mange indlæg som Mia Gitte, så er du abemutter ^_^ Jeg har ikke dobbelt så mange.. Langt fra Del dette indlæg Link to post Share on other sites