Besvaret December 29, 2010 Okay.. Men nu ikke noget med at glemme mig Ork det gør jeg ikke, se er allerede tilbage ;) Hvad skal i mere ha end laks nytårs aften?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ork det gør jeg ikke, se er allerede tilbage ;) Hvad skal i mere ha end laks nytårs aften?? Hold da op.. Det blad fik du hurtigt læst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hold da op.. Det blad fik du hurtigt læst nej skulle kun lige læse det af hendes resten kan vante Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Øhmmm ja hvad skal vi have Altså laksemad til forret Mørbradgryde til hovedret Is til dessert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 nej skulle kun lige læse det af hendes resten kan vante Okay *ss* Hvad skal I have nytårsaften?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Mums lyder lækkert :) Vi skal have laksemousse eller krabbesalat Kalveculotte m fyldte kartoffler, bacon indpakket bønner, salat og rødvinssovs Ingen dessert da vi skal have chips og snolder og kransekage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Mums lyder lækkert :) Vi skal have laksemousse eller krabbesalat Kalveculotte m fyldte kartoffler, bacon indpakket bønner, salat og rødvinssovs Ingen dessert da vi skal have chips og snolder og kransekage Uhmmmm, det lyder nu også lækkert synes jeg Jeg er nu lidt spændt på det, for vi skal ikke være hjemme og det har vi ellers været i mange år nu, enten alene eller med gæster.. Og ulempen er at vi ikke altid er enige om hvornår festen skal slutte.. Og eftersom jeg ikke drikker skal jeg køre hjem (den anden ende af byen, så det er kun ca 8 km).. Men hvis det bliver alt for sent når jeg at blive træt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Uhmmmm, det lyder nu også lækkert synes jeg Jeg er nu lidt spændt på det, for vi skal ikke være hjemme og det har vi ellers været i mange år nu, enten alene eller med gæster.. Og ulempen er at vi ikke altid er enige om hvornår festen skal slutte.. Og eftersom jeg ikke drikker skal jeg køre hjem (den anden ende af byen, så det er kun ca 8 km).. Men hvis det bliver alt for sent når jeg at blive træt. Jeg glæder mig også til menuen :P Ej man er nød til at tage hensyn til chefføren, kan i ikke ellers tage en taxa? Vi skal heldigvis være herhjemme og jeg er IKKE natteravn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg glæder mig også til menuen :P Ej man er nød til at tage hensyn til chefføren, kan i ikke ellers tage en taxa? Vi skal heldigvis være herhjemme og jeg er IKKE natteravn Jeg nægter at betale næsten 200 kr til en taxa når jeg kan køre turen for langt mindre selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg nægter at betale næsten 200 kr til en taxa når jeg kan køre turen for langt mindre selv Ja det self rigtig nok, men hvis i bare er der kl 24 og så lige til fyrværkeriet er det så ikke okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja det self rigtig nok, men hvis i bare er der kl 24 og så lige til fyrværkeriet er det så ikke okay Jeg tror vi må finde et kompromis Vi skal nemlig også i byen dagen efter så jeg håber det sætter en naturlig stopper for festivitasen nytårsaften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 <_< Nu skal i ikke være frække.. jeg er syg... :blush :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Vi er da aldrig frække herinde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Øhhhhhhh JO i er.... :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Øhhhhhhh JO i er.... :numse Nej da Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 DRIK ALDRIG VAND... FISK BOLLER I DET :P ;) For pokker da Stinna :D Er da glad for det er en cola jeg sidder med :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 men har i set, at jeg har nået mit mål med 2000 besvarelser???? hahehehe, så må jeg se om jeg kan ramme de 2222 besvarelser, når vi skriver d 1/1 2011 0000 Ingen problem med den fart du har på :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg overvejer om jeg skal hente mig en tempt nr 9 og hygge med.. Eller er det bare underligt?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg overvejer om jeg skal hente mig en tempt nr 9 og hygge med.. Eller er det bare underligt?? Jeg vil ikke bruge ordet underligt- bare anderledes, og det må man bestemt gerne være ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nej da JOOOO! :rolleyes For pokker da Stinna :D Er da glad for det er en cola jeg sidder med :lol ;) Det stod der på et skilt - i kantinen på mit mors gamle firma... (hun var speditør - og transporterede fisk) ^_^ Jeg overvejer om jeg skal hente mig en tempt nr 9 og hygge med.. Eller er det bare underligt?? Næææ - det er det da ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg vil ikke bruge ordet underligt- bare anderledes, og det må man bestemt gerne være ;) Anderledes som i lidt små-dranker agtigt??? Jeg sidder jo bare her helt alene og skal ingen steder.. Fredag er det mig som ingenting drikker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Anderledes som i lidt små-dranker agtigt??? Jeg sidder jo bare her helt alene og skal ingen steder.. Fredag er det mig som ingenting drikker Altså jeg drak en mokaï igår.. fordi jeg havde lyst.. og fordi jeg håbede på og kunne falde nemmere i søvn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Altså jeg drak en mokaï igår.. fordi jeg havde lyst.. og fordi jeg håbede på og kunne falde nemmere i søvn ;) Virkede det så??? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Anderledes som i lidt små-dranker agtigt??? Jeg sidder jo bare her helt alene og skal ingen steder.. Fredag er det mig som ingenting drikker Ja da, du fyre den da bare max af :) Nej jeg synes da det er super man kan hygge sig med en lille en i ny og næ, det vil jeg også gerne, men så skal det være en bajer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Sidder og drikker en hvidtøl, synes det er mere underligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites