Besvaret December 29, 2010 Tror Mia og Gitte er BK's høner :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ork ja det skal nok gå hurtigt. Ja hvis vi er sammen om det *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tror Mia og Gitte er BK's høner :D Det kender jeg ikke noget til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tror Mia og Gitte er BK's høner :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hvad er mit nye mål?? Vil også mene at dit mål er de 1000 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tror Mia og Gitte er BK's høner :D :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja ja... Til grin kan man altid blive Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Planen er vi skal til Skanderborg når vejret blir noget bedre Jeg kommer fra det, som hedder Skanderborg kommune nu. Men fra Hørning, som ligger lige i mellem Skanderborg og Århus... Men har gået på Handelsskole og VUC i Skanderborg, det er en rigtig hyggelig by.... Og får i tid, så skal i bare kører mod Hammel, så kommer i op til mig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja ja... Til grin kan man altid blive Jeps det er det man nemmest kan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tror Mia og Gitte er BK's høner :D hov hov du skal du være fræk.... Så kommer du over knæet.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 men har i set, at jeg har nået mit mål med 2000 besvarelser???? hahehehe, så må jeg se om jeg kan ramme de 2222 besvarelser, når vi skriver d 1/1 2011 0000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 men stinnamus hedder det ikke høns og ikke høner? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 men har i set, at jeg har nået mit mål med 2000 besvarelser???? hahehehe, så må jeg se om jeg kan ramme de 2222 besvarelser, når vi skriver d 1/1 2011 0000 Wuuuuuhuuuuuuuuuu :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 men stinnamus hedder det ikke høns og ikke høner? Jo det gør Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nu mangler jeg ca 30 indlæg er jeg nr 10 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nu mangler jeg ca 30 indlæg er jeg nr 10 hep hep hep Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nu mangler jeg ca 30 indlæg er jeg nr 10 Sådan :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 hep hep hep Ja det går stærkt synes jeg *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja det går stærkt synes jeg *ss* Meget men det syntes jeg ofte det gør hvis bare man har et mål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Meget men det syntes jeg ofte det gør hvis bare man har et mål Ja det er nok sådan noget i den stil der ligger bag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 men har i set, at jeg har nået mit mål med 2000 besvarelser???? hahehehe, så må jeg se om jeg kan ramme de 2222 besvarelser, når vi skriver d 1/1 2011 0000 ej hvor flot. Jeg tror ikke jeg når det mål du har sat for mig. Jeg skal lave Nytårsdessert i morgen. Synes jeg skal så meget lige nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja det er nok sådan noget i den stil der ligger bag Nååå vil lige lurer det nye ude og hjemme så vender jeg tilbage, kender nogen hvis historie er i det er man jo nød til at tjekke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nååå vil lige lurer det nye ude og hjemme så vender jeg tilbage, kender nogen hvis historie er i det er man jo nød til at tjekke Okay.. Men nu ikke noget med at glemme mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 men stinnamus hedder det ikke høns og ikke høner? Jo det gør <_< Nu skal i ikke være frække.. jeg er syg... :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites