Besvaret December 29, 2010 go Gitte, go Gitte, go Gitte Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja ja, men det er også på 24 timer... Så alt vores sludren i går aftes tæller med vi sludrede da ikke igår, vi førte en meget vigtig samtale.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 vi sludrede da ikke igår, vi førte en meget vigtig samtale.... Nåhh ja, det var sådan det var *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 min computer driller lige lidt, hopper lidt for hurtigt frem, og går direkte til at skrive besvarelse i trådene... hmmmm mon Gammelsmølf stadig leger drillenisse og kan styre min profil??? Men om ikke andet, så mangler jeg kun 18 beskeder, for at nå mit mål, mon jeg når det i aften, og skal lave et nyt mål, som evt hedder 2222 beskeder inden vi skriver 1/1 -11 kl 00.00 Tror da vist du skal rykke dit mål, for de 2000 når du vist i aften. 2222 lyder som et fint tal at nå :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja alt tæller, mon der snart bliver nulstillet :D ja det har nemlig også undret mig, for nogle gange bliver den altså ikke nulstillet er jeg sikker på, for det kan da ikke passe, at jeg nogle dage har over 100 besvarelser herinde .... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Skal vist også selv rykke mit mål, for de 1300 når jeg da vist i aften også ;) Så det må vist hedde 1450 besvarelser nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 ja det har nemlig også undret mig, for nogle gange bliver den altså ikke nulstillet er jeg sikker på, for det kan da ikke passe, at jeg nogle dage har over 100 besvarelser herinde .... Jo det tror jeg passer meget godt med de 100 :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Mit mål på 600 indlæg har jeg nået *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Du må gerne låne en ;P det vil jeg gerne, du sender dem bare med toget herover til det mørke jylland Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 det vil jeg gerne, du sender dem bare med toget herover til det mørke jylland Pas på hvad du siger :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 nu mangler jeg bare 10 beskeder og så har jeg 2000 beskeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Pas på hvad du siger :P så længe de kan tåle hund, og ikke er alt for bange for dem, så er jeg klar... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 så længe de kan tåle hund, og ikke er alt for bange for dem, så er jeg klar... Det aldrig prøvet, eller jo Emil er allergitestet men om han kan li den ved jeg ikke :) Vi skal til Jylland til sommer så måske vi dumper forbi :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hvad er mit nye mål?? Med den fart du har på så er det 1000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Med den fart du har på så er det 1000 Tror du jeg kan nå det?? Måske et realistisk bud vil være 800 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hvad er mit nye mål?? du skal op på 1000 besvarelser og ind som nr 8 på listen over mest aktive herinde.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tror du jeg kan nå det?? Måske et realistisk bud vil være 800 Ja det tror jeg, du får bare travlt ;) Jeg skal nok holde dig med selskab i aften når ungerne er lagt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det aldrig prøvet, eller jo Emil er allergitestet men om han kan li den ved jeg ikke :) Vi skal til Jylland til sommer så måske vi dumper forbi :) ej jeg mener seriøst, hvis i er på disse kanter i det østjyske, så skal i være velkommen til at kigge forbi, så giver vi mad og drikke :-) eller hvad i skulle have lyst til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 du skal op på 1000 besvarelser og ind som nr 8 på listen over mest aktive herinde.... Sikke ambitioner I har for mig *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja det tror jeg, du får bare travlt ;) Jeg skal nok holde dig med selskab i aften når ungerne er lagt :) Okay.. Så skal jeg prøve.. *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 ej jeg mener seriøst, hvis i er på disse kanter i det østjyske, så skal i være velkommen til at kigge forbi, så giver vi mad og drikke :-) eller hvad i skulle have lyst til Andre er selvfølgelig også velkommen til at slå et smut forbi storbyen Thorsø Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 ej jeg mener seriøst, hvis i er på disse kanter i det østjyske, så skal i være velkommen til at kigge forbi, så giver vi mad og drikke :-) eller hvad i skulle have lyst til Planen er vi skal til Skanderborg når vejret blir noget bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 I er også velkomne i Fredericia.. Og skal man mellem landsdelene er det jo lige på vejen jo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Okay.. Så skal jeg prøve.. *ss* Ork ja det skal nok gå hurtigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites