Guest

mit mål inden d. 1/1 -11

374 indlæg i dette emne

Kunne aldrig falde mig ind :)

kan nu godt lide dig alligevel, også når du er fræk :loveshower

Del dette indlæg

Uhhh sassy

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan nu godt lide dig alligevel, også når du er fræk :loveshower

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Liv er en blandingskat

Vi tror der er noget skovkat eller main coon i ham, så intet underligt i at han er så stor.. Til gengæld undre jeg mig over Knurres strørrelse.. En fuldvoksen aby vejer oftest 3½-4 kg.. Gennemsnittet er mellem 2 og 4 kg.. Og vores lille basse vejede 4 kg da han var 9-10 mdr.. men han er stadig et tyndt spetakel..

måske du giver dem noget fodder med noget vækst i?

ej de lyder super hyggelige alle dine katte, men undrede mig over navnet Liv til en hankat, forbinder det navn med en pige... :-)

men okay min kusine havde en hunkat, som hed sofus...

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg mangler nu kun 63 beskeder for at nå mit mål....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Liv hedder LIv fordi vi fik af vide han var en hunkat da vi fik ham..

Liv er hittemis, fundet i en grøftekant da han var ca 4 uger, han var ved at dø af sult, lopper og orm.. Så der vandt han livet første gang..

Da han var 10 uger flyttede han hjem til os på min fødselsdag, hvis ikke jeg måtte få ham skulle han ha været aflivet.. Så der vandt han livet 2. gang.. Og da vi jo troede han var en lille fin pige-mis var navnet Liv jo meget passende..

Da vi så opdagede hun var en han, ja så kunne vi ikke finde på et andet passende navn, så Liv er navnet..

Vi har tidligere haft en hunkat ved navnet Nemo, det internat vi købte hende på sagde hun var en hankat og da hun var neutraliseret var der jo ingen kugler der afslørede fejlen før de kom til dyrelægen ½ år senere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er mit mål 600 indlæg...

Del dette indlæg

Annonce ♥

46 besvarelser mere, så er mit mål på 1300 nået :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op hvor har i fået skrevet meget :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold op hvor har i fået skrevet meget :o

jamen det er jo bare fordi, at vi ikke har noget liv :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

jamen det er jo bare fordi, at vi ikke har noget liv :lol

Hihi ja sådan kan man jo også se på det, tænkte mere det var fordi i ikke har to krutugler der vågner kl 6, Gabbbbb

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er mit mål 600 indlæg...

46 besvarelser mere, så er mit mål på 1300 nået :)

ja ja i bevæger jer der op ad... Man skal bare lade være med at mulitquote og svare hver enkelte med en besvarelse, så kommer man hurtigt deropad

jeg tror kun jeg mangler 46 beskeder for at ramme de 2000 beskeder

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihi ja sådan kan man jo også se på det, tænkte mere det var fordi i ikke har to krutugler der vågner kl 6, Gabbbbb

det var en pænere måde at sige, at vi ikke har noget liv... Glæder mig til den dag, hvor jeg har en krudtugle at stå op sammen med tidligt om morgnen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo jo deromkring er mine, i hvert fald den ene, også vågne ;) Måske derfor jeg har så mange besvarelser, fordi jeg sidder her så tidligt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja den her tråd voksede ret drastisk i aftes lige pludselig *gg*

Men vi havde det sjovt undervejs ikke søde Gittemus

Del dette indlæg

Annonce ♥

det var en pænere måde at sige, at vi ikke har noget liv... Glæder mig til den dag, hvor jeg har en krudtugle at stå op sammen med tidligt om morgnen

Det gjorde jeg også en gang, men efter snart 5 år og skulle op så tidligt HVER dag, så er glæden faktisk ved at være lidt over ;) Har sagt, at når ungerne bliver den alder hvor de begynder at rende i byen, så kan i finde mor her, i gang med at støvsuge kl. 6 om morgen og det er lige udenfor deres dør ind til værelset :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja den her tråd voksede ret drastisk i aftes lige pludselig *gg*

Men vi havde det sjovt undervejs ikke søde Gittemus

det kan du tro vi havde, og jeg er altid god for en fællessang... Jeg har nemlig lært, at hver fugl pipper med sit næb. Dermed sagt, jeg synger virkelig frygteligt, har ingen tone i livet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gjorde jeg også en gang, men efter snart 5 år og skulle op så tidligt HVER dag, så er glæden faktisk ved at være lidt over ;) Har sagt, at når ungerne bliver den alder hvor de begynder at rende i byen, så kan i finde mor her, i gang med at støvsuge kl. 6 om morgen og det er lige udenfor deres dør ind til værelset :D

:lol ha ha ha ha

nu er det bare sådan, at jeg faktisk er a-menneske og ofte falder i søvn senest kl 23 i weekenderne, men vågner også af mig selv ved en 6 tiden. Manden min er udpræget B-menneske, han kan vende op og ned på nat og dag i løbet af en dag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

det kan du tro vi havde, og jeg er altid god for en fællessang... Jeg har nemlig lært, at hver fugl pipper med sit næb. Dermed sagt, jeg synger virkelig frygteligt, har ingen tone i livet

Jeg er også virkelig tonedøv, bare spørg David

Men det forhindre mig ikke i at synge tit og ofte.. Og meget højt og længe

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol ha ha ha ha

nu er det bare sådan, at jeg faktisk er a-menneske og ofte falder i søvn senest kl 23 i weekenderne, men vågner også af mig selv ved en 6 tiden. Manden min er udpræget B-menneske, han kan vende op og ned på nat og dag i løbet af en dag...

Manden og jeg er begge a-mennesker, men bare en gang i mellem, ville det være dejligt at kunne sove og vågne af sig selv. Og ikke vågne ved en der står ved siden af sengen mellem kl. 5.30 og 6 og spørger om vi snart skal op ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også virkelig tonedøv, bare spørg David

Men det forhindre mig ikke i at synge tit og ofte.. Og meget højt og længe

ha ha ha ha ja jeg synger også HØJT

Manden og jeg er begge a-mennesker, men bare en gang i mellem, ville det være dejligt at kunne sove og vågne af sig selv. Og ikke vågne ved en der står ved siden af sengen mellem kl. 5.30 og 6 og spørger om vi snart skal op ;)

nu har jeg jo ingen børn, så romantisere det jo nok noget, men synes jo det lyder lidt hyggeligt... :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Behøver ikke have børn for at blive vækket.. Jeg har to katte som klare den opgave fint

Del dette indlæg

Annonce ♥

Behøver ikke have børn for at blive vækket.. Jeg har to katte som klare den opgave fint

hunden, da den var yngre, kunne også komme og vække mig, men nu er han faktisk den der sover længest...

Del dette indlæg

Annonce ♥

hunden, da den var yngre, kunne også komme og vække mig, men nu er han faktisk den der sover længest...

Vores tager bare en lur eller ti i løbet af dagen i stedet for

Del dette indlæg

Annonce ♥

30 indlæg mere, så er jeg nr 11

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER