Besvaret December 28, 2010 Jeg blev engang smidt ud i en musiktime sammen med en klassekammerat Og det selvom vi sang som vi skulle.. Vi sang bare ikke den samme sang som de andre :lol ja jeg synes jo så, at det var en emsig musiklærer i havde, når i nu sad og sang lige så stille :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 hold da op, denne tråd er blevet lang lige pludselig... 6 sider.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 ja jeg synes jo så, at det var en emsig musiklærer i havde, når i nu sad og sang lige så stille :lol Jeg kunne heller ikke se hvad problemet hva :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 hold da op, denne tråd er blevet lang lige pludselig... 6 sider.. Ja.. Sådan går det når vi hygger os Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Ja.. Sådan går det når vi hygger os så klog du er. Og det er jeg 100 % sikker på, at det er fordi, at du sang netop den sang i musikundervisningen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Hmmmm.. Klokken er jo ved at være mange.. Gad vide om jeg bør lægge mig til at sove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 så klog du er. Og det er jeg 100 % sikker på, at det er fordi, at du sang netop den sang i musikundervisningen... Ihhh mange tak :loveshower Hvem ved, måske du har ret *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Hmmmm.. Klokken er jo ved at være mange.. Gad vide om jeg bør lægge mig til at sove sove er da bare noget opreklameret noget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 sove er da bare noget opreklameret noget... Og så alligevel ikke, min ryg går i spunk hvis ikke jeg får søvn nok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Og så alligevel ikke, min ryg går i spunk hvis ikke jeg får søvn nok åhhh vigtig detalje... overvejer at gå ind i seng og læse i hulebjørnens klan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 åhhh vigtig detalje... overvejer at gå ind i seng og læse i hulebjørnens klan Jeg er inde i min seng Skal bare lige have mine drugs og slukke lidt lys her og der Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 jamen¨, så synes jeg, at vi skal sige godnat, og at vi snakkes ved imorgen engang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 jamen¨, så synes jeg, at vi skal sige godnat, og at vi snakkes ved imorgen engang Nat nat søde Sov godt og drøm dejligt *ss* Vi snakkes ved i morgen :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Nat nat søde Sov godt og drøm dejligt *ss* Vi snakkes ved i morgen :loveshower :loveshower i lige måde og godnat til i andre også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Tak tak.. Og nat nat til alle jer andre også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tak tak.. Og nat nat til alle jer andre også kan du nu ligge dig til at sove.... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 nåhh nu har jeg fundet ud af, hvorfor der ingen undertekster var på det gyldne kompas, det havde jeg fået pillet af ved at trykke på en knap på fjernbetjeningen. Men manden har lige sat teksterne til igen. Flot Gitte J Du fik ikke sætningen med "Kvinder og teknik" :D ja hvis jeg skal sige det selv, så synes jeg faktisk også, at det er ret syndt for os, at vi skal arbejde så hårdt... :lol Ja... Men det er et offer vi er nødt til at gøre.. :lol Skal vi have noget køkkenrulle og en tudekiks fundet frem?? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Gooooooooooood Moooorning BK :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Gooooooooooood Moooorning BK :balloons God morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg har overhovedet ikke fået sovet nok.. Men blev vækket kl 6.30 af en kat som sad og spandt mig lige ind i øret.. Og begge ben var døde af at have 7 kg kat liggende i flere timer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg har overhovedet ikke fået sovet nok.. Men blev vækket kl 6.30 af en kat som sad og spandt mig lige ind i øret.. Og begge ben var døde af at have 7 kg kat liggende i flere timer Det var da noget af en størrelse kat :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det var da noget af en størrelse kat :o Yup.. Han er en stor, flot og lækker hankat.. Og så er der den lille på 4 kg *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Du fik ikke sætningen med "Kvinder og teknik" :D Skal vi have noget køkkenrulle og en tudekiks fundet frem?? :D Hov hov nu synes jeg du er fræk igen Dortheapigen... Gooooooooooood Moooorning BK :balloons GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MOOOOOORRNING God morgen :) og god morgen til dog også Jeg har overhovedet ikke fået sovet nok.. Men blev vækket kl 6.30 af en kat som sad og spandt mig lige ind i øret.. Og begge ben var døde af at have 7 kg kat liggende i flere timer Det var skisme noget af en kat.... Jeg har en stor samojede, og han vejer alltså kun 3 gange så så meget, men er da noget større Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hov hov nu synes jeg du er fræk igen Dortheapigen... Kunne aldrig falde mig ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Liv er en blandingskat Vi tror der er noget skovkat eller main coon i ham, så intet underligt i at han er så stor.. Til gengæld undre jeg mig over Knurres strørrelse.. En fuldvoksen aby vejer oftest 3½-4 kg.. Gennemsnittet er mellem 2 og 4 kg.. Og vores lille basse vejede 4 kg da han var 9-10 mdr.. men han er stadig et tyndt spetakel.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites