Besvaret December 28, 2010 lige som sin mor...' take it away Miapigen... Den skal snart få lært at finde hen hvor musen bor Elskede den her sang som barn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 I er sgu skøre... Ja, men det gør ikke ondt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Den skal snart få lært at finde hen hvor musen bor Elskede den her sang som barn sjovt, at det så lige var den jeg valgte.... men nu mangler jeg kun 98 beskeder, for at nå mit mål..... Vi kan også synge: 1 elefant kom marcherne hen ad edderkoppens fine spind, fantavejen var så elegant, at den måder op en endu elefant. Miapigen, din tur... så kan du give den videre til en som så skal synge videre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 EJ... Jeg fik lige øje på min babyklar status!!!!! Den kender jeg ikke noget til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 EJ... Jeg fik lige øje på min babyklar status!!!!! Den kender jeg ikke noget til MIa: nu skal du koncentrer dig og synge, ikke alt det snakken udenom. Men ved ikke, hvorfor nogle er udråbt til at være drillenisser... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 MIa: nu skal du koncentrer dig og synge, ikke alt det snakken udenom. Men ved ikke, hvorfor nogle er udråbt til at være drillenisser... Du skal da også synge, det er din tur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 I er sgu skøre... ved du hvad søde, nogle skal jo have det job, og det har Miasnutten og jeg påtaget os, og jeg kan sige dig, at det er et hårdt job... Hvis du vil være med, så skal du sende os en ansøgning.... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 ved du hvad søde, nogle skal jo have det job, og det har Miasnutten og jeg påtaget os, og jeg kan sige dig, at det er et hårdt job... Hvis du vil være med, så skal du sende os en ansøgning.... :lol ;) Ellers tak.. min hals er tør som sandpapir.. så holder bare min mund lukket ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 ved du hvad søde, nogle skal jo have det job, og det har Miasnutten og jeg påtaget os, og jeg kan sige dig, at det er et hårdt job... Hvis du vil være med, så skal du sende os en ansøgning.... :lol Du har ret søde Gitte Det er faktisk ret hårdt arbejde at være os to.. Men vi har det i det mindste sjovt så længe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 ;) Ellers tak.. min hals er tør som sandpapir.. så holder bare min mund lukket ;) En slurk vand her og der hjælper på den fornemmelse *ss* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Du skal da også synge, det er din tur nej, for jeg har startet på 1 elefant kom marcherne hen ad edderkoppens fine spind, fantavejen var så elegant, at den byder op endnu en elefant... din tur Mia, og du giver den videre til den, som du synes skal være med til at synge, når du har sunget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Uhhhhhh.. Nu er der kun ca 70 besvarelser op til nr 11 på top 20 listen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Du har ret søde Gitte Det er faktisk ret hårdt arbejde at være os to.. Men vi har det i det mindste sjovt så længe ja hvis jeg skal sige det selv, så synes jeg faktisk også, at det er ret syndt for os, at vi skal arbejde så hårdt... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 ja hvis jeg skal sige det selv, så synes jeg faktisk også, at det er ret syndt for os, at vi skal arbejde så hårdt... :lol Ja... Men det er et offer vi er nødt til at gøre.. :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 En slurk vand her og der hjælper på den fornemmelse *ss* Intet hjælper her desværre... ;) Har prøvet med Cola zero, mokaï, varm kakao og ananas saft... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Men skal du ikke fortsætte vores sang?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Men skal du ikke fortsætte vores sang?? men vi er gået over til elefant sangen, for den er nemlig uendelig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Elefantsangen???? Den kender jeg altså ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Intet hjælper her desværre... ;) Har prøvet med Cola zero, mokaï, varm kakao og ananas saft... Hvad med vand?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Heeyyyy.. Mit mål på 500 indlæg er nået Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Elefantsangen???? Den kender jeg altså ikke jo du gør.. jeg starte 1 elefant kom marcherne hen ad edderkoppens fine spind fantavejen var så elegant, at den byder op endnu en elefant. Så synger du: 2 elefanter kom marcherne.... og byder en anden op, du vælger selv, og denne synger så 3 elefanter... og sådan bliver den ved. Min søster og jeg sang den altid, når vi skulle på sommerferie, og startede, når vi kørte ud af indkørslen, og blev ved til vi var fremme, så vi endte gerne oppe på en 40-50000 elefanter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 jo du gør.. jeg starte 1 elefant kom marcherne hen ad edderkoppens fine spind fantavejen var så elegant, at den byder op endnu en elefant. Så synger du: 2 elefanter kom marcherne.... og byder en anden op, du vælger selv, og denne synger så 3 elefanter... og sådan bliver den ved. Min søster og jeg sang den altid, når vi skulle på sommerferie, og startede, når vi kørte ud af indkørslen, og blev ved til vi var fremme, så vi endte gerne oppe på en 40-50000 elefanter... Tror vi bliver bannet hvis vi fortsætter sangen så længe *gg* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 jeg blev i hvertfald smidt ud i en fysiktime engang, fordi jeg sang 1 indie 2 indie 3 indianer, 4 indie, 5 indie 6 indianer. Det gad min lærer ikke høre på... hmmm forstår det ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Jeg blev engang smidt ud i en musiktime sammen med en klassekammerat Og det selvom vi sang som vi skulle.. Vi sang bare ikke den samme sang som de andre :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites