Oprettet December 28, 2010 er at nå de 2000 beskeder herinde... har i et mål herinde, som i gerne vil have opfyldt inden 1/1... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Sådan! Mit er lige nåede, det var de første 1000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 nåhh nu er der det gyldne kompas i tv, og den skal jeg se Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Ja jeg skal sgu også nå 2000 :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Ja jeg skal sgu også nå 2000 :lol :lolhit du får pænt travlt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 at finde ua af hvor vi skal på det wellnes ophold jeg fik i julegave af min mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Jeg skal nå at læse lidt til eksamen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Det må være at nå de 1200 besvarelser ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Det må være at nå de 1200 besvarelser ;) Så nåede jeg det :lol Ejj må vist heller sige 1300 besvarelser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 I har da også travlt på tasterne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Hmmm kan slet ikke koncentere mig om at se Det gyldne kompas, så må se den på DVD imorgen eller lignende... Men er blevet enig med mig selv om, at jeg skal havde købt bøgerne på et tidspunkt Ja jeg skal sgu også nå 2000 :lol jeg elsker dine kommentarer, for de er altid så sjove... Også din kommentar om tvillingerne med forskellige fædre, der grinede jeg også højlydt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 jeg elsker dine kommentarer, for de er altid så sjove... Også din kommentar om tvillingerne med forskellige fædre, der grinede jeg også højlydt... Hvor er du sød Gitte ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Aner ikke om jeg har et mål <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Men jeg kan vel starte med 500 indlæg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 hmm skal lige se hvor mange svar jeg har Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Men jeg kan vel starte med 500 indlæg Ork det skal du nok nå Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 synes det er så hyggeligt med disse mål. Niller du skal da op på 1600 beskeder inden nytår:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 synes det er så hyggeligt med disse mål. Niller du skal da op på 1600 beskeder inden nytår:) :lol :lol Tak for målet Gitte, så siger vi det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Så må vi bare i gang med at spamme løs i denne tråd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Jeg ligger nr 14 på top 20 listen over de mest aktive medlemmer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 det er nemlig det, eller i gang med at kommentere alle de tråde der er i, vores vej til at blive gravide, og i graviditetstrådene, samt kommentere alle billedetrådene :-) så skal i nok nå op på de mange beskeder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Jeg ligger nr 14 på top 20 listen over de mest aktive medlemmer Det sgu da ret godt, ved slet ikek hvad nummer jeg ligger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Jeg ligger nr 14 på top 20 listen over de mest aktive medlemmer ja der tør jeg næsten ikke nævne, hvor jeg ligger, for jeg har så ofte fået af vide, at jeg snakker alt for meget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites