Oprettet December 28, 2010 og hvad giver i for det? Vi har mobilt bredbånd. Og pt har vi et via telia til en 20 pr månede for 7 mbit, og så har vi et hos telenår til 200 kr pr mrd. Jeg har dog opsagt den dyre del, og kigger nu efter, hvor vi skal have det andet fra i stedet. Overvejer at ringe til telia og høre om vi kan få endnu et mobilt stik til de 20 kr om måneden eller om det er helt umuligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Vi har fra vores lokale antenneforening tror vi gir 150 om måneden og så har vi et mobilt fra telia til sygehus indlæggelser mm til 149 om måneden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Vi har internet gennem vores Canal Digital - som er Telenor... Pris kan manden ikke lige huske... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Vi har igennem noget der hedder Altibox - og prisen kender jeg ikke lige på stående fod, men ved den lige er blevet sat ned... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Vi har TDC trio - aaaalt for dyrt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Vi har TDC trio - aaaalt for dyrt!! det har vi også.. og tro mig vi glæder os til vi få skiftet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Vi har Dansk kabel tv og vi giver 299 pr. mdr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Vi har Waoo. Mener vi giver ca 550 for internet og tv til sammen. Vi har 30/30 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Vi har Waoo. Mener vi giver ca 550 for internet og tv til sammen. Vi har 30/30 det er dem som vi havde førhen, da det bare hed fiberbredbånd og tv hos energi midt, og der virkede ingen af delene ikke minimum 3 gange i ugen, så det tør vi slet ikke vælge igen... Men kan se på det hele, at vi skal have fat i telia igen, og snakke med dem, om ikke vi kan få en opkobling mere til de 20 kr om måneden, og ellers nøjes med at betale 150 pr månede, hvis ikke vi kan få det til en 20´er. For hos Telia har det virket upåklageligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nu har jeg lige snakket med Telia, og de kunne lave en opkobling mere af det mobile bredbånd til en 50´er om måneden. Så det kommer med posten en af dagene..., Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Vi får internet via Stofa og betaler intet for det er en af frynsegoderne ved at ha en mand der arbejder hos Stofa.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Vi får internet via Stofa og betaler intet for det er en af frynsegoderne ved at ha en mand der arbejder hos Stofa.. Åhhh sådan en frynsegode gad jeg godt min mand kunne få. Men nej nej de får bare rødvin, når de skal tilgodeses, og fedt når manden ikke drikker rødvin, og jeg ikke gider drikke en flaske selv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Vi har igennem YouSee og betaler ca 199 om måneden.. Det lyder egentlig ret dyrt, måske jeg skulle prøve at undersøge markedet for andre, men om ikke andet, så er der aldrig problemer med det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 okay det her synes jeg er service. Jeg sidder nu med min nye opkobling, som jeg bestilte igår via telefonen, og modtog idag, og den koster mig kun 50 kr. i måneden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 vi har pro fiber, eller waow hedder det vist nu. vi har en 50/50 forbindelse men giver ikke noget for det. Legoland betaler hi hi dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Vi har TDC 20 mbit op og ned og det er firmabetalt. Men de sætter det ned til 10 mbit nu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites