Oprettet September 16, 2012 Er tredjegangs og i dag 15+1. Har siden midten af sidste uge døjet med ondt midt i underlivet, dog også lidt i siderne, men mest i midten. Det kommer både når jeg er i bevægelse og når jeg er i ro. Lige nu har jeg lagt stille i et kvarter og alligevel murrer og trykker det. Min lænd skaber sig også tosset i dag, men det har ikke været så slemt med den de andre dage. Var til tjek hos lægen i fredags, kom ind til en vikar, og blev tjekket for blærebetændelse, men det så fint ud. Hørte også den dejligste hjertelyd :) Fik dog stix til urin med hjem og kunne se nitrit på en af dem i går, men ikke i dag, så kan vist konkludere at der ikke er en blærebetændelse. Så langt så godt, men hvorfor pokker gør det så ondt? Håber i kan berolige mig lidt og sige at det er normalt at have ondt på den her måde, kan bare ikke huske det fra de andre gange jeg har været gravid... på forhånd tak for hjælpen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2012 Kan ikke berolige dig med det ene eller anden, men hvis du har haft nitrit i en af dine stix - ville jeg, hvis jeg var dig, tage til min læge og forlange at de sender en urin i dyrkning og resistens på sygehuset for at være helt sikker på, at du ikke har en infektion.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2012 Tak for dit svar :) tænker bare om der ikke ville være nitrit i hver gang hvis der var infektion? Men igen, der er jo ikke nitrit uden infektion... Lægen jeg var inde hos lagde en recept ud til mig, så jeg kunne hente medicinen i løbet af weekenden om nødvendigt, men tøver jo lidt når der ikke var noget på den sidste stix. Jeg må hellere ringe og tale med lægen i morgen tidlig, og så få det sendt til dyrkning. Så kan det være jeg kan lade være at bekymre mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 Jeg havde ikke nitrit i min, men leu. og de sendte den ind til D+R og jeg skulle i behandling for en urinvejsinfektion.. Heller være på den sikre side, men ja, jeg ville heller ikke tage medicin hvis det ikke er nødvendig.. Håber du har fået snakket med din læge og fundet frem til noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 Jeg fik talt med lægen, og får en kur nu :) der var nitrit i igen i morges, så hun sagde at det skulle behandles uanset hvad, så der var ingen grund til dyrkning. Så glæder mig til at det forhåbentligt tager smerterne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 Håber også at medicinen snart har sin virkning - ikke sjovt at gå rundt med smerter.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites