Besvaret February 6, 2011 Fantastiske ting. Er vild med dine bannere, har flere gange prøvet at lave en - men det lykkedes aldrig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Skønne ting du laver søde :)Glæder mig til vi skal nørde sammen :) Hehe også mig :) Ku da være vi skulle lave den nørdedag jeg foreslog på fjæs :lol :kram2 :respekt Taaaaaaaak :kram2 Fantastiske ting. Er vild med dine bannere, har flere gange prøvet at lave en - men det lykkedes aldrig Tusind tak :) Ja, men jeg har jo også leget med photoshop i en del år efterhånden hehe så det kan jeg vist godt sige har en del at sige :) Og jeg lærer stadigvæk hehe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Min nye signatur :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Har lavet nyt top banner til LilleMille :) EDIT: Ved ikke hvorfor, men det formindsker det mærkeligt og viser det ikke i den rigtige størrelse... I kan se banneret her: https://picasaweb.google.com/JemKem/Bestillingsarbejde#5565852338000622450 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 (redigeret) Helenes fødselsdagsbukser fik jeg syet i går med svigermor kiggende hen over skulderen som en striks håndarbejdslærer :lol Er selv rigtig godt tilfreds. Ja.... Der er nogle små "skønhedsfejl" som gør dem unikke :ba Men taget i betragtning at det var første gang jeg skulle lege med tittekant, så synes jeg det er rigtig godt :P Og Helene ELSKER dem og glæder sig vildt til at få dem på på søndag. Hun har selv valgt overdel til dem :wub Og så er jeg også rigtig meget tilfreds med buen bagpå. Den er bare sat sammen FULDSTÆNDIG snorlige :loveshower Ups... Glemte helt at skrive, at det er Onions 20022 mønster :badgirl Redigeret February 19, 2011 af JemKem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 vildt fede bukser, dem vil jeg gerne låne mønsteret til senere... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2011 vildt fede bukser, dem vil jeg gerne låne mønsteret til senere... Ups... Glemte helt at skrive, at det er Onions 20022 mønster :ba Du kan få dem her Modestoffer Og tusind tak :) Er også ret stolt af dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2011 Helenes fastelavnstøj Jeg vil vædde med, at der ikke er andre piger til fastelavn, der er klædt ud som det samme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Helenes fastelavnstøj Jeg vil vædde med, at der ikke er andre piger til fastelavn, der er klædt ud som det samme ;) ej hvor er det bare fedt, det fastelavnstøj... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 ej hvor er det bare fedt, det fastelavnstøj... Hihi tak :loveshower Så se hende som hun var stylet i dag: Line var kat (overtog Helenes kostume fra sidste år :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2011 Hihi tak :loveshower Så se hende som hun var stylet i dag: Line var kat (overtog Helenes kostume fra sidste år :) ) sikke nogle skønne tøser du har dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2011 sikke nogle skønne tøser du har dig Jaaa :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2011 Fik lavet en vendbar elefanthue til Helene, da den hun havde i tyk fleece fra Føtex var ved at være temmelig varm på de varme solrige dage vi har haft et par stykker af. Det blev hun simpelthen nødt til at have allerede nu, for pædagogerne i børnehaven havde allerede taget hatten af hende en dag i børnehaven pga. vejret (til trods for Helenes øreproblemer og uden at henvende sig til os først og snakke om manglen på en tyndere hat :gal ) Så efter nogen uforklarlige problemer med overlockeren og lidt assistance fra svigermor (som heller ikke var sikker på hvori problemet lå med den, men som til sidst fik det løst alligevel :lolhit ) fik jeg syet hendes elefanthue færdig :) Den er lavet i 2 lag postkasserød ribstrikket jersey I skal også lige se mine genbrugsfund/genbrugsguld :) Har længe gerne ville have et frugtfad af en art som skulle være lidt specielt. Jeg ville faktisk gerne have et flot et i stål (pga rengøring hehe) men Kent mente bestemt stål/metal og mad blandet sammen er ulækkert :huh Har snakket med ham om AALLEE de ting i vores køkken vi bruger til at lave mad af, som er lavet af metal, men "det er noget andet" :rolleyes Og spørg mig ikke hvorfor, men det var en af de diskussioner jeg så bare lå ligge...... Da jeg SÅ faldt over dette SUPER smukke og unikke håndskårede fad i genbrug i Vejen MÅTTE jeg bare eje det! Fik det for en hund og tænkte, nu lader jeg det ligge lidt i et skab og pludselig så står det i stuen ;) og HVIS han brokker sig/stiller spørgsmålstegn, så får han den i hovedet, at han jo ikke ville have et i metal, så måtte jo slå til når jeg fandt et i træ ;) Jeg overvejer at slibe det og hvidsæbebehandle det så det måske kommer lidt i nærheden af vores lyse bøgetvbord. Og det sjove er, at han INTET har nævnt om det overhovedet, og jeg som gik og var nervøs hehe... Og så fandt jeg i samme butik denne super søde glasskål til en 20er med æbler hele vejen rundt. Er bare SÅ vild med den :wub Overvejer at glasmale æblerne røde og grønne og med grønne og brune stilker. Eller kun røde æbler med grønne stilker. Hvad synes I? Skal jeg male det eller lade det være som det er? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 15, 2011 Jeg var forleden ude og spise med svigerfamilien og der fik tøserne udleveret papir og blyant... Da pigerne ikke gad det mere, hapsede jeg det lige og det her var hvad der kom ud af min ventetegning Jeg har fotograferet det og prøvet at tydeliggøre stregen, men det mislykkedes lidt pga. skyggen fra min hånd og kameraet. Jeg vil prøve at få den scannet ind en dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2011 Hold da op nogle fede ting :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2011 Tusind tak Christina :kram2 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Haremsbukser til Helene syet kun vha. overlocker :) Dette par tog mig 30 min. at lave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Og endnu et par haremsbukser til Helene i rød jersey med brunguld striber og med samme nuance rib i talje og ved ankler. Syet på 40 min. inkl at finde tingene frem og at vælge stof med Helene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Fine bukser du har fået syet til din datter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2011 Fine bukser du har fået syet til din datter :) Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2011 Denne bæltefinke tegnede jeg i dag. Helene og jeg sad og hyggetegnede på hendes værelse, efter vi havde fået ryddet det fint op og sorteret alle tingene :7himmel Det var SÅ hyggeligt. Hun ville tegne både fugle og papegøjer :biglove :loveshower Kvaliteten på billedet er ret dårlig, for jeg har taget det med min mobil. Del dette indlæg Link to post Share on other sites