Myliona

Spørgsmål, forkølelse

11 indlæg i dette emne

Camille er SÅ snottet <_<

Saltvandsdråber mente jeg var unødvendigt, men nu vil jeg alligevel gerne prøve..

Nogen der har en opskrift?

Og et dumt spørgsmål: HVORDAN gør man? Altså.. Drypper det i næsen? Hvor meget? Og hvordan skal baby ligge i mens??

Hvor varme skal dråberne være?

Del dette indlæg

Jeg brugte det en del da Leo var helt lille. Jeg gav ham dem når jeg ammede, så han lå ned og blev utroligt vred, men hurtigt beroliget når han fik et bryst i munden. Mon ikke du kan gøre det samme med flaske? De havde bare stuetemperatur....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ingen opskrift, jeg købte små pipetter på apoteket :balloons

Og bgge vores har fået når de har ligget med en sut :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caroline er også meget forkølet. Jeg bruger pebermynteolie, og det virker rigtig godt på hende. Smører ganske lidt på brystet, og så kan hun bedre trække vejret og det løsner op. Masserer også hendes fødder :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må ind og købe noget i morgen, men ville jo bare gerne give noget her til natten :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du ammer, så siges det at modermælk skulle være rigtig godt til stoppet næse også. Det er åbenbart vidundermidlet til ALT :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ammer desværre ikke..

HAr nu lavet saltvandsdråber, og prøvet dem på mig selv :rolleyes Selvom jeg ikke er forkølet, render snottet nu ud af næsen på mig :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ammer desværre ikke..

HAr nu lavet saltvandsdråber, og prøvet dem på mig selv :rolleyes Selvom jeg ikke er forkølet, render snottet nu ud af næsen på mig :o

Hehe. Så virker de vist? Tror det er meningen at de løsner op i slimet, så det kan komme ud og man kan trække vejret. Har ihvertfald altid haft brystet smurt ind i snot, efter jeg har brugt dem på Leo :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

4,5 gram salt, og 1/4 liter vand :) Det er jo en enorm mængde vand, men det koster jo heldigvis ikke alverden :whistling

Umiddelbart virker det dog ikke rigtig på hende synes jeg.. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht. at bruge modermælk, så har min sundhedsplejerske på det kraftigste frarådet det, da man er bange for at børnene senere kan få problemer med lungerne hvis man bruger modermælk. Ved man tidligere har anbefalet at bruge modermælk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER