Besvaret November 9, 2015 Dog ikke er billede men mit hjerte smeltet :kuller Nååååååååååååååååååååååååååhr...!!!! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 Eigil fik lige prøvet hatten til juletøjet :kuller Han bliver sku så lækker til jul. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2015 Eigil fik lige prøvet hatten til juletøjet :kuller Han bliver sku så lækker til jul. Åh hvor er han dejlig! :biglove Ja, hvis ikke det var fordi at jeg er gravid ville mine æggestokke godt nok ryste :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2015 :wub Maria! Han er da bare alt for lækker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2015 :wub Maria! Han er da bare alt for lækker!Tak jeg er også ret så vild med ham. Glæder mig til at vi skal have taget julebilleder, så han skal i hele tøjet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2015 Åh hvor er han dejlig! :biglove Ja, hvis ikke det var fordi at jeg er gravid ville mine æggestokke godt nok ryste :D Mange tak. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2015 Eigil fik lige prøvet hatten til juletøjet :kuller Han bliver sku så lækker til jul. Ih hvor er han dejlig. Årh smelt. :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2015 Så lækre :wub Tak. De er nogle charmetrolde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2015 Aww Lene :kuller Nyder dem også. Vildt de allerede er så store. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2015 Nyder dem også. Vildt de allerede er så store. Ja det er vildt altså! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2015 Mit lille jordbær :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2015 Mit lille jordbær :loveshower Hvor er hun nuser i den hue :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2015 Mit lille jordbær :loveshower Hvor er hun bare dejlig Mette. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2015 Tak piger :biglove Det er min moster, der har været kreativ, hun er så sej til sådan noget. Den er SÅ sød den hue og mega blød og lækker også :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2015 http://imgur.com/Y7QtSaK Feberdreng får lov at spise nutella :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2015 http://imgur.com/Y7QtSaK Feberdreng får lov at spise nutella :biglove Så kær :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2015 http://imgur.com/Y7QtSaK Feberdreng får lov at spise nutella :biglove Haha nåhr det hitter :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Så lykkedes det at fange et rigtigt smil - Sofie 5 uger og 1 dag :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Så lykkedes det at fange et rigtigt smil - Sofie 5 uger og 1 dag :wub :wub :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Så lykkedes det at fange et rigtigt smil - Sofie 5 uger og 1 dag :wub Aaaaaw :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Så lykkedes det at fange et rigtigt smil - Sofie 5 uger og 1 dag :wub :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2015 Så lykkedes det at fange et rigtigt smil - Sofie 5 uger og 1 dag :wub :Biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites