Besvaret August 5, 2015 Men stadig superlækre, Leras :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2015 Nu stopper i med alle de lækre bebser man bliver jo sygt skruk :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Men stadig superlækre, Leras :bigloveTak og jeg elsker at de er blevet så store at de begynder at vise personlighed og lave ballade. Og Camolette undskyld, men jeg må også lige dele dette: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Tak og jeg elsker at de er blevet så store at de begynder at vise personlighed og lave ballade. Og Camolette undskyld, men jeg må også lige dele dette: Ih altså ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Så må jeg jo bare være med :lol Klar til vuggestue :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Og pludselig virker mine basser bare kæmpe store Var de der grønne puder med til jeres vogn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Hold nu kaje, i har nogle lækre unger altså :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Var de der grønne puder med til jeres vogn?Nej det er Kaiser sommerkøreposer jeg har købt på babygear.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2015 Nej det er Kaiser sommerkøreposer jeg har købt på babygear.dk Ahh! smart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2015 Så må jeg jo bare være med :lol Klar til vuggestue :kuller Vuggestue? Jamen er hun ikke nyfødt? :O Tiden flyver jo! Men hun er godt nok en skøn stor pige nu :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2015 Vuggestue? Jamen er hun ikke nyfødt? :O Tiden flyver jo! Men hun er godt nok en skøn stor pige nu :kuller Haha ja jeg har da lige fået hende, kan slet ikke passe jeg skal starte arbejde på næste mandag... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2015 Haha ja jeg har da lige fået hende, kan slet ikke passe jeg skal starte arbejde på næste mandag... :( Det er vildt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2015 Julius 7 uger i dag og stor smiler :wub 7 uger? Ej nu stopper i tiden herinde!! Men hvor er han dog lækker :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2015 Hold nu fast nogle lækre unger I allesammen kan diske op med! :kuller Camolette har helt ret - man bliver jo skruk for søren! :D :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 :kuller Åhhh :wub smelte smelte - skulle man snart overveje en til :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Åhhh :wub smelte smelte - skulle man snart overveje en til :P Jaaaa gør det! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Jaaaa gør det! :D Haha Mie er kun 8 måneder ;-) men vi har da en aftale om at gå igang igen til vinter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Haha Mie er kun 8 måneder ;-) men vi har da en aftale om at gå igang igen til vinter Nåååeh så er der da ikke så længe til :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Nåååeh så er der da ikke så længe til :biglove Nej ;) men må hellere lige fået et job inden vi skal have flere :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Mads havde en fest med Simons kæphest i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 2/3 Af mødregruppen ;) Lille fine Liff! Mads og Tobias elsker i øvrigt også bare den hund for tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 1, 2015 Tobias var med i Lyngby efter billige bleer i dag og sad for første gang i indkøbsvogn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites