Besvaret May 23, 2016 et styks nyvasket unge Nuhr sådan en lille tot :biglove Lækkerbisken :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2016 Nuhr sådan en lille tot :biglove Lækkerbisken :wub Den er faktisk slet ikke så lille endda - den er cirka 8cm lang :P :kuller Og din hun er altså også for lækker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2016 Den er faktisk slet ikke så lille endda - den er cirka 8cm lang :P :kuller Og din hun er altså også for lækker Tak :kiss Skal I låne et par elastikker? :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2016 Tak :kiss Skal I låne et par elastikker? :lol Nej har rigeligt - Ida nægter elastikker :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2016 et styks nyvasket unge Ik mere flødeost i øret? :P Og skøn er han, men endnu skønnere i virkeligheden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2016 Ik mere flødeost i øret? :P Og skøn er han, men endnu skønnere i virkeligheden :)Nej ikke mere flødeost i øret eller håret :p Det er ulempen ved han spiser selv. Og lige over med "Bæstet" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Ej hvor hyggeligt :biglove Jeg vil også have køer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Ej hvor ser det hyggeligt ud :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Hvor hyggeligt :biglove Ej hvor hyggeligt :biglove Jeg vil også have køer Ej hvor ser det hyggeligt ud :bigloveDet var så hyggeligt og hvor er jeg glad for vores DP spurgte om jeg ville med :glad Julius hyggede sig virkelig og var slet ikke bange for hverken køer eller kalve. Der var også stillet traktor, ATV og havetraktor frem og bondemanden og bondekonen var med os hele vejen rundt (der var 6 DP'er med børn). Fint arrangement de har fået med bondegården lige uden for byen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 24, 2016 Nej ikke mere flødeost i øret eller håret :p Det er ulempen ved han spiser selv. Og lige over med "Bæstet" Tak ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 :kuller Årh, glad lille Norh :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 Det smager godt det mad mor :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 Det smager godt det mad mor :wub charmetrold :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 Det smager godt det mad mor :wub Sikke de stråler, de små øjne :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2016 charmetrold :biglove Ja det synes jeg jo også :biglove Sikke de stråler, de små øjne :wub Ja de stråler meget, gør de stort set altid. :wub Manden kusine har spurgt om hun måtte låne ham til noget model-arbejde på hendes arbejder på grund af de øjne.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Nohr vågnede midt i aftensmaden, så jeg lod ham gumle på en peberfrugt. Hans første forsøg med mad: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 27, 2016 Nohr vågnede midt i aftensmaden, så jeg lod ham gumle på en peberfrugt. Hans første forsøg med mad: Haha det var vist ikke liiiige hvad han havde regnet med :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 28, 2016 Moaaaaar, jeg er lidt for træt til at spise grød :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites