Besvaret March 27, 2016 Er helt tosset med dette billede fra Leos legeland Bøøøh :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Er helt tosset med dette billede fra Leos legeland :kuller hvor er han skøn :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Er helt tosset med dette billede fra Leos legeland Aaaaaw :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Tak Susanne, BBM, Sara og Lollerberg :kiss Han er så lækker :biglove Jo Lollerberg, nogle gange! De har virkelig meget til fælles, men alligevel er Nohr også bare helt en anden. Men nogle mimikker han kan er fuldstændig ligesom Williams :kuller Det lyder fuldstændig som mine drenge. Så enormt ens og alligevel forskellige :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Hold kæft, hvor er jeg altså forelsket i ham her :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Lillepigen nu 2 mdr Dejlige kinder :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2016 Dejlige kinder :biglove Hehe ja :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2016 Jeg vil have ALT legetøjet mor! :D Lille bølle det vælter både lægetæppe og kurv for at få alt det, der ikke var lagt frem :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 31, 2016 Jeg vil have ALT legetøjet mor! :D Lille bølle det vælter både lægetæppe og kurv for at få alt det, der ikke var lagt frem :biglove Sikke en bølle :P :biglove hvor er han kær, søde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2016 Han ser da ikke fræk ud ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2016 Han ser da ikke fræk ud ;-) :wub sikke et smil! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2016 Sikke en bølle :P :biglove hvor er han kær, søde :kram2 Ja, og fuld af spilopper :D Tusind tak! Vi glæder os til at se dig på mandag ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2016 Ja, og fuld af spilopper :D Tusind tak! Vi glæder os til at se dig på mandag ^_^ Min lille vuf får sin sag for kan jeg se :haha jeg glæder mig også :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2016 Min lille vuf får sin sag for kan jeg se :haha jeg glæder mig også :kram2 Ja, for han er godt nok blevet hurtig efterhånden :D :lol Men så må vi bare lige tage ham væk fra vuffer :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2016 Nuhr nogle dejlige babyer, der er herinde ^_^ Lille yndige Mathilde, lille håndklædeputtefis, og de to små frække charmedrenge. :biglove Ja, og alle de andre, men nu fik jeg forhåbentlig lige nævnt de nyeste. Søde søde bebser :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 How're YOU doin'? :D :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Nurh Stephi, sådan en lille charmer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 How're YOU doin'? :D :biglove Jeg tror nu mere at han blinker fordi han fik en squiz i hovedet :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Nurh Stephi, sådan en lille charmer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 4, 2016 Jeg tror nu mere at han blinker fordi han fik en squiz i hovedet :lol Haha nå :blush Jeg synes det lignede, han flirtede med mig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2016 "Har jeg noget siddende på kinden?" :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 13, 2016 "Har jeg noget siddende på kinden?" :lol Pyntepige :wub :wub måske en liiiiiiiiiiiiiiiiiiiile smule på kinden :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites