Besvaret March 24, 2016 Es mange mad-ansigter :biglove "Eeeeeew en kartoffel!" "Og hvad F er det her?!" "Aaaarh, spaghetti. Svært at spise, men besværet værd" "Og en chokoladebolle! Dét kan jeg lide!" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Hold nu op hvor er hun lækker Mette :loveshower Virkelig køn! Haha det er da noget af et arbejde du sætter hende på med de spaghettier :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Hold nu op hvor er hun lækker Mette :loveshower Virkelig køn! Haha det er da noget af et arbejde du sætter hende på med de spaghettier :lol Tak :kiss Hehe ja, hun arbejder på sagen. Rødspætten (billede 2 ;)) virkede dog til at give hende mere besvær. Men i munden kom det da :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Tak :kiss Hehe ja, hun arbejder på sagen. Rødspætten (billede 2 ;)) virkede dog til at give hende mere besvær. Men i munden kom det da :super Haha ja godt du skriver hvilket billede, for jeg havde altså ikke selv kunne gætte at det var en rødspætte :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Haha Mette! Klasse billedkavalkade :D Er de nogenlunde lige gamle? Hun ser meget ældre og anderledes ud på det sidste :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Haha ja godt du skriver hvilket billede, for jeg havde altså ikke selv kunne gætte at det var en rødspætte :lol Haha nej det var noget mærkeligt noget :D Men trods det skeptiske blik, så spiste hun det gerne ;) Haha Mette! Klasse billedkavalkade :D Er de nogenlunde lige gamle? Hun ser meget ældre og anderledes ud på det sidste :chin: Hehe tak :) Alle billederne er taget indenfor den sidste uges tid. :) Måske er det måden håret sidder på? :chin: Hvor er hun skøn :biglove Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Stor forandring (synes moren i hvert fald :p ) Skønne dreng :wub kæmpe forandring, han er blevet en stor dreng :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Skønne billeder Mette :loveshower Og det hår der - det er altså for vildt :blink :D Så kært altså. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Skønne billeder Mette :loveshower Og det hår der - det er altså for vildt :blink :D Så kært altså. Tak :kiss Jeg overvejer jævnligt at få hende klippet, men jeg har ikke nænnet det endnu :blush :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Tak :kiss Jeg overvejer jævnligt at få hende klippet, men jeg har ikke nænnet det endnu :blush :wub Haha, det kan jeg godt forstå. Hun er da også bare den sødeste lille trold med det hår - helt uimodståelig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Haha, det kan jeg godt forstå. Hun er da også bare den sødeste lille trold med det hår - helt uimodståelig :wub Tak du er sød :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Lækre unger både med troldehår, nyklippet og første smil! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Sofie 5 måneder :kuller Hold nu op, hvor er hun kær :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Sofie 5 måneder :kuller Sød lille gavtyv :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2016 Elefanten Egon er taget i brug herhjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2016 :wub Hvor er han lækker :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2016 Aw så lækker Stephi! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 :wub :biglove Ligner han og w ikke hinanden rigtig meget? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Tak Susanne, BBM, Sara og Lollerberg :kiss Han er så lækker :biglove Jo Lollerberg, nogle gange! De har virkelig meget til fælles, men alligevel er Nohr også bare helt en anden. Men nogle mimikker han kan er fuldstændig ligesom Williams :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2016 Er helt tosset med dette billede fra Leos legeland Del dette indlæg Link to post Share on other sites