Besvaret February 12, 2016 Hvor er de skønne Tina :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Årh altså, cutie x 2 Tina :loveshower Tak for det søde :loveshower ja jeg er bare så vild med det billede her - for det er vidst starten på et smukt venskab. De virker begge glade for hinandens selskab :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Hvor er de skønne Tina :biglove Tak min ven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Tak for det søde :loveshower ja jeg er bare så vild med det billede her - for det er vidst starten på et smukt venskab. De virker begge glade for hinandens selskab :kuller Ja det ser i hvert fald ud til, at han har fået en fast følgesvend :biglove Det kan jeg godt forstå at du glæder dig over. Jeg håber også sådan at dyr og baby kommer til at få glæde af hinanden herhjemme :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Jeg vågnede ved at have et par meget ivrige babyfusser meget tæt på: Og en glad gnaskelyd... "Godmorgen mor! Jeg smager bare lige lidt på mærket på min dyne!" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 :D :wub Ej hvor er hun nuser :wub Og sikke et charmesmil nederst men hvad er det, hun siger på det øverste? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Ej hvor er hun nuser :wub Og sikke et charmesmil nederst men hvad er det, hun siger på det øverste? :DTak :kiss Hun siger da helt tydeligt:"Ej, det er da løgn?!" :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Jeg vågnede ved at have et par meget ivrige babyfusser meget tæt på: Og en glad gnaskelyd... "Godmorgen mor! Jeg smager bare lige lidt på mærket på min dyne!" :D Åh, hvor ser hun bare sød, glad og tilpas ud :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Tak :kiss Hun siger da helt tydeligt:"Ej, det er da løgn?!" :D Haha ja selvfølgelig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Åh, hvor ser hun bare sød, glad og tilpas ud :7himmel Tak :kiss Hun bør også være tilfreds, hun har krejlet sig det meste af dobbeltsengen :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Taget af svigermor i svømmehallen idag :) Vi skulle lige prøve vandrutsjebanen - og Eigil skraldgrinede hele vejen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2016 :loveshower How're YOU doin'? :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2016 How're YOU doin'? :D Præcis! Super charmøren :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 15, 2016 Lille Nora i kjole :D :kuller :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Første bevidste smil :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Første bevidste smil :biglove Åh hvor er han skøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Åh hvor er han skøn :loveshowerJaaaaaa :loveshower Elsker den dreng :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Stor forandring (synes moren i hvert fald ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Første bevidste smil :biglove Årh, nuser :wub Det er da lige til at blive forelsket til op over begge ører af :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 23, 2016 Stor forandring (synes moren i hvert fald :P ) Nøj en lækker lille fyr Anita :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2016 Årh, nuser :wub Det er da lige til at blive forelsket til op over begge ører af :kullerJa :kuller Han er simpelthen så skøn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites