Besvaret January 15, 2016 Det var et hit at være ude og se på sneen :D Aaaaaw så fin og sikke øjnene stråler :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Det var et hit at være ude og se på sneen :DHvor ser hun sød og glad ud! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Man kan ikke altid være pretty face! :D Haha herligt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2016 Det var et hit at være ude og se på sneen :D Nøj hvor er hun lækker søde, fantastisk billede :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2016 Sove mor neeeeeej jeg skal lege med sutterne og nussekluden :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2016 Sove mor neeeeeej jeg skal lege med sutterne og nussekluden :wub Aaaaaaw :wub Det ligner lidt Adrian, det der. Han ligger også en del på maven i sengen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Aaaaaaw :wub Det ligner lidt Adrian, det der. Han ligger også en del på maven i sengen :D Markus opdagede igår den famøse verden i at trille fra ryg til mave... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Wow et fantastik billed. :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Wow et fantastik billed. :biglove :ditto Det kunne godt fylde en hel væg i en stue :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 On 22-01-2016 at 1:06 PM, stephi-pigen said: . Intet mindre end helt fantastisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Markus opdagede igår den famøse verden i at trille fra ryg til mave... Haha, så er det da også meget sjovere at lege med de ting, man nu kan få fat i fra maven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2016 :wub :wub :wub :biglove :kuller :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2016 :wub :wub :wub Årh :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 :wub :wub :wubNåååh :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 :biglove :kuller :wub :biglove Årh :wub :biglove Nåååh :wub 'anks :kiss De er simpelthen allerede så søde sammen, at jeg næsten ikke kan have det i min krop :kuller Det er så kært, at junior selv søger lillesøster og hun er totalt betaget af ham :) Piben får nok en anden lyd, når hun bliver stor nok til at overfalde hans togbane o.l., men altså... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Min Sofie 3 måneder :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Min Sofie 3 måneder :biglove :kuller :kuller :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Min Sofie 3 måneder :biglove :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2016 Min Sofie 3 måneder :biglove Så fin hun er... :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2016 Billeder af 2 af vores 3 børn :kuller En roligan med hans makker Otto ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2016 Billeder af 2 af vores 3 børn :kuller En roligan med hans makker Otto ... Årh altså, cutie x 2 Tina :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites