Besvaret December 7, 2015 Han bliver et halvt år her den 19. Det går alt for stærkt :o I know! :o Stoooooop!!! :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 On 07-12-2015 at 1:34 PM, Barbamama said: I know! Stoooooop!!! Men det begynder st blive sjovt nu i storebror/lillebror forholdet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Men det begynder st blive sjovt nu i storebror/lillebror forholdet :D Nåååååhr :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2015 Det er ikke nemt at holde styr på huen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2015 Det er ikke nemt at holde styr på huen :D Aaaaaaaaaw :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2015 Men det begynder st blive sjovt nu i storebror/lillebror forholdet :D Årh :kuller Jeg glæder mig til Sofie begynder at kunne give Anna noget tilbage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2015 On 08-12-2015 at 3:39 PM, Susanne said: Årh Jeg glæder mig til Sofie begynder at kunne give Anna noget tilbage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 8, 2015 Søskendekærlighed - Eigil trillede selv over på siden for nemmere at kunne se Ida. Bonus så var det første gang han trillede fra ryg og over på siden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2015 Jeg har leget fotograf i eftermiddags og er faktisk ganske tilfreds med resultatet! :) :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2015 Jeg har leget fotograf i eftermiddags og er faktisk ganske tilfreds med resultatet! :) :wub Super flotte billeder :respekt og dejlig model :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2015 Jeg har leget fotograf i eftermiddags og er faktisk ganske tilfreds med resultatet! :) :wubHold nu op nogle gode billeder af en ultra lækker model :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2015 Mig træt - næh nej mor Så sød :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Synes bare kærligheden lyser ud af dem :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Og igår kørte Tulle for første gang siddende (lille bitte tur) :biglove Det mest interessante at kigge på, var dog storebror :wub (Bemærk i øvrigt øjet - jeg tror altså at klappen hjælper! :yay) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Og igår kørte Tulle for første gang siddende (lille bitte tur) :biglove Det mest interessante at kigge på, var dog storebror :wub (Bemærk i øvrigt øjet - jeg tror altså at klappen hjælper! :yay) Nåhhhh et godt billede :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Når ens egen hånd er ens egen fjende: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Når ens egen hånd er ens egen fjende: Det er ikke nemt :wub gisp hvor er han kær :kuller av av mine æggestokke :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Nåhhhh et godt billede :kuller Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Når ens egen hånd er ens egen fjende: Nåååååååååååååååååhr :wub Og hehe ja, det er ikke nemt med de små drillefingre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Når ens egen hånd er ens egen fjende: :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 :wub nogle lækre unger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Det er ikke nemt :wub gisp hvor er han kær :kuller av av mine æggestokke :rolleyes :kiss Han for også mine æggestokke til at skrige, imponerende nok :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Tak piger :kiss Jeg er VILD med ham :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2015 Der trilles! Hun startede altså der, hvor tøjstativet står :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites