Besvaret October 25, 2015 Tak piger. :biglove Hun er MEGA træt og pyller nu, men heldigvis er hun sådan der langt der meste af tiden :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2015 Årh hun er dejlig :wub Det smil er da lige til at blive i godt humør af :loveshower Og godt ramt mens hun er på vej rundt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2015 Årh hun er dejlig :wub Det smil er da lige til at blive i godt humør af :loveshower Og godt ramt mens hun er på vej rundt :D Ja mega godt humør! :D Hun drejer sig faktisk bare rundt, fordi jeg kaldte på hende... Så billedet et taget i rimelig stilstand :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2015 Haps! :D :biglove Hvor er det altså noget lækkert tøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2015 :biglove Hvor er det altså noget lækkert tøj :) Hehe tak :) Det er fra MeToo :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2015 Her er jeg med Theodor på 3 år og Arthur på 1 dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2015 Hvor er I smukke alle tre, Fister :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2015 Her er jeg med Theodor på 3 år og Arthur på 1 dag. image.jpeg :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2015 Elsker hans gode humør Kæft hvor er han nuttet :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2015 Kæft hvor er han nuttet :wubTak. Det synes jeg jo også :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2015 Sikke et smukt billede, Fister! Endnu engang tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2015 Kæft hvor er han nuttet :wub :ditto :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Min søde lille Naya-mus, 3 dage gammel :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Min søde lille Naya-mus, 3 dage gammel :wub 2015-11-01 09.49.26.jpg Sikke cute :7himmel og sikke et hår! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Min søde lille Naya-mus, 3 dage gammel :wub 2015-11-01 09.49.26.jpg Hvor er hun yndig! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Ej nu må jeg snart stoppe med at kigge herinde!!!!! I har simpelthen nogle VIRKELIG lækre unger! Åh det er svært at se på når man ikke har sin baby endnu :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2015 Mange tak! Jeg er også ret vild med hende :wub og jeg er også svært begejstret for hendes fine hår :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Dog ikke er billede men mit hjerte smelter :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites