Besvaret February 9, 2013 Jeg boede på Skovridergårdsvej :) Der ligger jo også den der legeplads på Kongevejen, som vidst i hverdagene er bemandet!? Den synes jeg var god! :) Det er jo vejen med de svedige villaer! Der bor jeg ikke ;) Hvor ligger der en legeplads på Kongevejen?! Du mener ikke den på Frederiksdalsvej? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2013 Marius strithår :D hvor er han sød ^_^ (fin detalje med reklamen i baggrunden :lol ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2013 Dagens pletskud herfra ;) . Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Det er jo vejen med de svedige villaer! Der bor jeg ikke ;) Hvor ligger der en legeplads på Kongevejen?! Du mener ikke den på Frederiksdalsvej? Jooooo jeg mener da den på frederiksdalsvej ;) Og ja, der ligger nogle ret lækre hus/villaer på skovridergårdsvej!!! :) Jeg var au pair ved en familie der, for ca. 10 år siden og stadig den dag i dag kontakt med dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Her er dagens pletskud af min dejlige dreng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Her er dagens pletskud af min dejlige dreng Han er altså en rigtig lille Lækkermås, ham Charlie! Sikke et smil! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Jooooo jeg mener da den på frederiksdalsvej ;) Og ja, der ligger nogle ret lækre hus/villaer på skovridergårdsvej!!! :) Jeg var au pair ved en familie der, for ca. 10 år siden og stadig den dag i dag kontakt med dem :) Den kender jeg godt, for Anna går i VS i Børnehuset Blå, der ligger lige op ad ;) Sjovt, med Skovridergårdsvej - hyggeligt, at I stadig har kontakt. Det er ikke tilfældigvis hos familien Ejerskov, vel? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 På sin gyngehest :-) Baby at the office :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Den kender jeg godt, for Anna går i VS i Børnehuset Blå, der ligger lige op ad ;) Sjovt, med Skovridergårdsvej - hyggeligt, at I stadig har kontakt. Det er ikke tilfældigvis hos familien Ejerskov, vel? :unsure Nej, det er Familien Jansby :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 På sin gyngehest :-) Åh det billede på Gyngehesten :wub og ha ha til det nederste Baby at the office :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Nej, det er Familien Jansby :) Hm, dem kender jeg ikke ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Hm, dem kender jeg ikke ;) De er SÅ søde!! De er også jyder - hehe ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 På sin gyngehest :-) Baby at the office :P Hun er altså en skøn pige!!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Charlie børster tænder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Altså udover de skønne billeder :loveshower Så har i da godt nok en del sne hva'!? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Ja, masser af bæ-sne :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Charlie børster tænder ;) Aj, hvor er han dygtig! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Edith har fundet ud af at man også kan lege med legetøj selvom man ligger på maven :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2013 Edith har fundet ud af at man også kan lege med legetøj selvom man ligger på maven :wub Favre nye verden! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2013 Det kan godt være hårdt at besøge faster Mette :wub Hun faldt selvfølgelig først i søvn 10min før vi var hjemme, så jeg måtte sidde i bilen i 20min, så hun lige kunne få en ordentlig lur og klare skærene indtil puttetid :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2013 "Gå glad i bad" Åh et herligt billede :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites