Besvaret November 13, 2012 Morgenfrisk Maja klar til babysvømning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2012 Haha hvor godt :D Ja vi grinede altså også :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2012 Haha - sejt! :D Kunne han godt lide det? Dagens pletskud her er en video - jeg fangede i en ganske kort film, at Anna gik forbi (ja, hun gik!) brændeovnen og noterede sig, at den var varm med vores tegn (der er blevet et "det må jeg ikke pille ved"-tegn) Han syntes vist at det var lidt mærkeligt med boblerne, men det var jo også spændende ^_^ Årh hvor er hun da bare kær og utrolig dygtig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 14, 2012 Ligger lige og fiser husleje af i sofaen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Dagens pletskud af Maja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2012 Dagens pletskud af Maja hun ser altid så glad og tilfreds ud på billederne! hun er bare skøn! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 KÆRLIGHED :loveshower :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Her dagens pletskud af min lille basse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 KÆRLIGHED :loveshower :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2012 Dagens pletskud af min lille prinsesse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2012 Dagens pletskud af min lille prinsesse. Nøj for et fantastisk billede af Agnes :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2012 Vi prøvede lige en højstol igår, selvom det liiige er tidlig nok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 30, 2012 Er lige nødt til at dele nogle af Grys fede ansigtsudtryk fra forleden morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2012 Har godt nok også postet dette billede i julestuen - men jeg synes da absolut det også hører ind under kategorien "dagens pletskud": Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2012 Det her er fra imorges, da jeg troede jeg kunne få lov til at spise morgenmad :rolleyes Min lille skeptiske stirre-fis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 4, 2012 Der puttes med far (og bamses julerejse) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2012 De er godt nok fra Valdemars dåb og ikke fra idag, men jeg har først fået dem idag: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 De er godt nok fra Valdemars dåb og ikke fra idag, men jeg har først fået dem idag: Hvor er han da bare kær i den dragt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2012 Mie løser opgaver Det her billede er på ingen måde opstillet, Mie lå på kanten af tæppet og forsøgte at se hvad jeg lavede så lagde en hånd på hoften så hun trillede det sidste stykke og så "landede" hun sådan :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2012 Mie faldt i søvn foran fjernsynet :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Har godt nok også postet dette billede i julestuen - men jeg synes da absolut det også hører ind under kategorien "dagens pletskud": Jøsses, hvor er hun SKØN! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 9, 2012 Anna i sneen - hun var noget betuttet og det var nok meget godt hun var nødt til at komme op i klapvognen mens vi gik ned og handlede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites