Besvaret October 27, 2012 Johan spiser selv morgenmad :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Hvor er de herlige :loveshower Elsker din lille pirat Verdier :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Johan spiser selv morgenmad :D Ha ha hvor meget blev spist og hvor meget er tværet ud ;) men nøj han ser ud til at hygge sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Har jordens gladeste pige i dag :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Har jordens gladeste pige i dag :biglove Sikke hun ligner sin far :7himmel (det er da ham på billedet ikke? :D ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Sikke hun ligner sin far :7himmel (det er da ham på billedet ikke? :D ) Ja, det er ham - Og nej.. Han kan ikke lyve sig fra hende.. Hun er begyndt at ligne mig lidt også, men til nu har hun været en tro kopi af sin far :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Ha ha hvor meget blev spist og hvor meget er tværet ud ;) men nøj han ser ud til at hygge sig :) Hehe :D Tror der røg en 3 del ned og resten endte på bordet, stolen, gulvet, håret, inde i det ene øre og på mine bukser :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Hehe :D Tror der røg en 3 del ned og resten endte på bordet, stolen, gulvet, håret, inde i det ene øre og på mine bukser :D Ha ha ja det er et værre svineri, men hvad fanden de skal jo lære det, bare de hygger sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2012 Det er hårdt at holde dåb! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2012 Hallooo!! Jeg sover lige her. Jeg skal nok lade være med at savle eller noget :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Helt ærligt mor behøver du at tage flere billeder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Hallooo!! Jeg sover lige her. Jeg skal nok lade være med at savle eller noget :P Haha - KANON! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Helt ærligt mor behøver du at tage flere billeder. Skøn unge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2012 Skøn unge :) Tak :blush syntes jo også selv hun skøn, og fræk som bare pokker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2012 Sofa hygge med katten Nurh!! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2012 Silje bliver så stor.. Her sidder hun og er igang med at ordne med mit garn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2012 Hallooo!! Jeg sover lige her. Jeg skal nok lade være med at savle eller noget :P Kæft hun er LÆKKER :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2012 Godt nok ikke fra idag, men er 2 af mine bedste pletskud ;) "Hænderne op, eller bukserne ned!!" "Deer, caught in headlights" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2012 Der er ikke overladt meget plads :D <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Der er ikke overladt meget plads :D <_< Haha...... Så er det man ønsker sig en større seng :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2012 Haha...... Så er det man ønsker sig en større seng :D Åhh yes gerne 200 * 200 Del dette indlæg Link to post Share on other sites