Besvaret September 25, 2012 FED tråd Mette! Rigtig god ide! Og er enig med troldemor - den er SÅ livsbekræftende. I har nogle super dejlige børn alle sammen :loveshower :loveshower :loveshower "Hallooooo jeg er altså lige HER moar!!!!" ej det billede er da lige til konfirmationssangen :) lovely Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Der trænes i at holde hovedet selv: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Dagens 3 pletskud En lille mus der ikke vil sove: 2 minutter efter: og så lidt senere da jeg kigger til hende :loveshower åhh hvor godt med det sidste billede ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Vil da også lige dele mine prinsesser med jer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Der trænes i at holde hovedet selv: Nårh!!!! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Dejlige dejlige billeder!!! :loveshower Charlie nyder sin (brugte) nye skråstol..... (Og mor er ellevild over endelig at have fundet en Nuna Leaf til en fornuftig pris :loveshower )(Og Mette, som du kan se har dragten fået nyt liv herhjemme :7himmel ) Hvor er han fin i ugledragten!!! Den sidder godt nok MEGET bedre på ham end på Mar (:loveshower og <_< ) Valdemar fik rykket lamaze bien af legetæppet og er nu dybt forvirret over, hvor den blev af :rolleyes : Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Jeg må hellere være med her :biglove Skønne skønne unger i allesammen har! Ikke HELT nye billeder af Silje.. men fra sommeren :loveshower Har fået fingrene i mors solbriller Min skønne grinebidder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 SKØØØØØØØN tråd :loveshower DEJLIGE unger i allesammen har :loveshower GLAD Sophia, der lige får markeret dobbelthagen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Fantastisk tråd, altså! :loveshower Vi er i dag i Irma og hente mælk og smør til risengrød. Anna har taget smørret og vi har en lille debat kørende om hvorvidt hun må putte den i munden... Nej nej mor - jeg bider ikke i den... Jeg lover det... Jeg sutter bare lidt på den... Ups, nu fik jeg vist et stort stykke smør i munden! Måske bed jeg lidt i den, alligevel :rolleyes :7himmel Og så sagde hun mam-mam-mam, mens jeg tog smørret fra hende :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Fantastisk tråd, altså! :loveshower Vi er i dag i Irma og hente mælk og smør til risengrød. Anna har taget smørret og vi har en lille debat kørende om hvorvidt hun må putte den i munden... Nej nej mor - jeg bider ikke i den... Jeg lover det... Jeg sutter bare lidt på den... Ups, nu fik jeg vist et stort stykke smør i munden! Måske bed jeg lidt i den, alligevel :rolleyes :7himmel Og så sagde hun mam-mam-mam, mens jeg tog smørret fra hende :D Haha, hvor er det godt!! :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Fantastisk tråd, altså! :loveshower Vi er i dag i Irma og hente mælk og smør til risengrød. Anna har taget smørret og vi har en lille debat kørende om hvorvidt hun må putte den i munden... Nej nej mor - jeg bider ikke i den... Jeg lover det... Jeg sutter bare lidt på den... Ups, nu fik jeg vist et stort stykke smør i munden! Måske bed jeg lidt i den, alligevel :rolleyes :7himmel Og så sagde hun mam-mam-mam, mens jeg tog smørret fra hende :D :lolhit Og hvor er hun bare blevet en stor og køn pige :kuller (Ikke at hun ikke altid har været køn - du ved hvad jeg mener ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Susanne, dejlige billeder og en god historie bag, og hold op hvor er Anna bare dejlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Haha, hvor er det godt!! :lolhit :lolhit :lolhit Og hvor er hun bare blevet en stor og køn pige :kuller (Ikke at hun ikke altid har været køn - du ved hvad jeg mener ;)) Susanne, dejlige billeder og en god historie bag, og hold op hvor er Anna bare dejlig Tak, piger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Det er allerede (igen) noget tid siden, kameraet blev tømt, så helt nyt er det ikke - ca. et par måneder gammelt fra vores sommerferie: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Johan spiser bønner til aftensmad :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Ha ha hvor er han kær lille Johan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Lille Silje med de smukke øjne <3 Trunten har opdaget glæderne ved at være mobil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Wauw nogle øjne, Silje har!! De er da godt nok fantastisk flotte! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Lille Silje med de smukke øjne <3 Trunten har opdaget glæderne ved at være mobil Fantastiske øjne Silje har :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2012 Taget hos fotografen i fredags :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2012 Taget hos fotografen i fredags :kuller Hvor er det et godt billede!! :loveshower Hun ligner en, der er ude på spilopper :balloon :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2012 Hvor er det et godt billede!! :loveshower Hun ligner en, der er ude på spilopper :balloon :biglove Hehe ja hun ligner godt nok en lille spilopmager med det blik :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2012 Sif 4 måneder og verdens største grinebider! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2012 Mor det var altså ikk mig der kravlede ind under stolen Uh nyt legetøj ( babyalarm) haps :-) Har du ikk fattet jeg ikk gider sove, så piller jeg da bare sengeranden af :-P Del dette indlæg Link to post Share on other sites