Besvaret September 17, 2012 Nu har jeg jo endelig fået styr på at ligge billeder op fra iPhone, så her kommer dagens pletskud - Erica igang med at prøve hendes nye trøje: Nej hvor bliver hun da bare stor og lækker :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 Nu har jeg jo endelig fået styr på at ligge billeder op fra iPhone, så her kommer dagens pletskud - Erica igang med at prøve hendes nye trøje: Nårhh :) Hvordan lægger man billeder op fra iPhone? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 ej hvorfor har jeg først set den tråd nu??? <_< De er jo ikke mindre end fantastiske... ALLE sammen!!! Men Ih Troldemor - måske er det fordi jeg kender dig/jer men jeg kom virkelig til at smile over dine drenge :7himmel de er altså skønne!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 og så må jeg da også lige dele: hygge i sofaen her den anden dag: og så en lidt gammel en, men den er bare virkelig morsom Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 Somummy: Årh altså :wub Er virkelig imponeret over det er et "hjemmebilled"..... Et vaskeægte pletskud :loveshower Pumpkins: sikke et skønt billed, med en lille frækkert der bare rækker tunge i stedet for at smile :D Mette: :D :D Det er god humor :lolhit (toilethumor? ;) ) TiaK: Ej hvor er Erica bare blevet en stor og skøn pige :loveshower sinning: sikke en sød lille pige..... De der to tænder er bare top-charmerende :7himmel Majs: Hun er simpelthen sådan en lækker lille mus! Og hvor er det hyggeligt at kattemissen vil dele sofaen :7himmel (og tusind tak for de fine ord om drengene :kiss ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 Nårhh :) Hvordan lægger man billeder op fra iPhone? Jeg er lige på fra Tlf, så det bliver ingen links ellere længere forklaringer, men det står på side 16 i min tråd - der er link i min signatur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 Nej hvor bliver hun da bare stor og lækker :biglove Tak :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 Årh Troldemor, de drenge er bare skønne!!!! :loveshower Og det billede hvor Charlie smiler (eller griner?) det er da nærmest definitionen på et pletskud - taget LIGE i det rette sekund! Dejlige billeder alle tre :wub Og SoMummy, sikke et skønt billede også :loveshower SÅ dejligt med flotte fotografbilleder allerede mens de små er helt bittesmå :wub Tusind tak :kiss :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 og så må jeg da også lige dele: hygge i sofaen her den anden dag: og så en lidt gammel en, men den er bare virkelig morsom Geniale billeder! Og hold da op det er en stor kat! En rigtig tiger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2012 Det er godt nok fra i lørdags.. Camille NÆGTEDE at lægge i barnevognen, hun skreg og skreg og det plejer hun ellers ikke <_< Vi havde ikke bæresele med, og hun lå i drømmeposen, så heller ingen dyne.. Og ingen jakke.. What to do? IND I FARMANDS JAKKE! Billedet er taget efter 2 min ;) Mon hun var lidt træt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2012 Det er godt nok fra i lørdags.. Camille NÆGTEDE at lægge i barnevognen, hun skreg og skreg og det plejer hun ellers ikke <_< Vi havde ikke bæresele med, og hun lå i drømmeposen, så heller ingen dyne.. Og ingen jakke.. What to do? IND I FARMANDS JAKKE! Billedet er taget efter 2 min ;) Mon hun var lidt træt? Hvor er det genialt tænkt :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2012 Hurra for flere skønne pletskud!!! :loveshower Kæææææææææft, hvor har I bare nogle lækre børn alle sammen! :kuller :kuller :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2012 Det er godt nok fra i lørdags.. Camille NÆGTEDE at lægge i barnevognen, hun skreg og skreg og det plejer hun ellers ikke <_< Vi havde ikke bæresele med, og hun lå i drømmeposen, så heller ingen dyne.. Og ingen jakke.. What to do? IND I FARMANDS JAKKE! Billedet er taget efter 2 min ;) Mon hun var lidt træt? Skøn familie du har dig der :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2012 sikke nogle fine unger :loveshower Her er et billede af vores wild child god dag til jer alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2012 sikke nogle fine unger :loveshower Her er et billede af vores wild child god dag til jer alle Nej, nej, nej hvor er han dog bare skøn og lækker!!! Virkelig cute altså :wub :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2012 Skønne unger alle sammen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2012 Nej, nej, nej hvor er han dog bare skøn og lækker!!! Virkelig cute altså :wub :wub Mange tak. Det var sødt af dig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Dejlige billeder af de skønne BK-babyer/børn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Maja er godt tilpas efter at have haft besøg af SP :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Maja er godt tilpas efter at have haft besøg af SP :) Hold nu op hun er skøn. Elsker hendes smil :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Tja, sådan kan man jo også sove på far... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Dejlig tråd:) Kan bidrage med lidt fra de sidste dage: Verdens gladeste Mads I dag, lidt betuttet i sin bæresele. Han sov to minutter efter billedet blev taget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2012 Valdemar flirter... Med sig selv :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites