Besvaret September 25, 2016 Et lille klip af banditten efter aftensmaden :kuller https://www.instagram.com/p/BKynoV-jgzT/?taken-by=mammiedk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2016 Nohr går afsted med det babylegetøj han åbenbart er blevet for stor til at lege med Store lækre unge altså Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2016 Nohr går afsted med det babylegetøj han åbenbart er blevet for stor til at lege med :wub Store lækre unge altså :kuller Han er bare så lækker! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2016 Han er bare så lækker! :kuller Ja han er så :biglove Tak søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2016 Mit elskebarn :wub Nåhr, så sød ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2016 Åhh så søde og smukke børn, Alice og Stephie! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2016 Wauw, det er et flot billede, GND :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2016 Mit elskebarn :wub Hvor er hun fin :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2016 Mit elskebarn :wub Skønt billede :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2016 Tak skal i have :biglove Hun sad så fint i stolen så fandt lige hurtigt telefonen :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2016 Haha Nohr sidder op og sover (undskyld jeg spammer sådan for tiden - der er bare så mange søde og sjove øjeblikke for tiden ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2016 On 14/10/2016 at 10:28 PM, Stephi-moren said: Haha Nohr sidder op og sover (undskyld jeg spammer sådan for tiden - der er bare så mange søde og sjove øjeblikke for tiden ) haha, sejt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2016 10 hours ago, Susanne said: Gavtyv! Alt for cool til det her sted Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2016 Elsker bare sennep og ketchup Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2016 Så sød Og så travlt den lille trold har, hun er altså ikke engang 8 mdr endnu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2016 Master of havregryn med mælk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2017 Lille spilopmager på snart 11 mdr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 5, 2017 On 21/11/2016 at 6:56 PM, Stephi-moren said: Master of havregryn med mælk åh nej hvor skønt!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2017 8 hours ago, Lille_My said: åh nej hvor skønt!! Årh hvor hyggeligt at du hiver det gamle billede frem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2017 5 hours ago, Stephi-moren said: Årh hvor hyggeligt at du hiver det gamle billede frem havde slet ikke set, at det var gammelt det var bare et utrolig dejligt billede du er meget heldig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2017 7 minutes ago, Lille_My said: havde slet ikke set, at det var gammelt det var bare et utrolig dejligt billede du er meget heldig Jeg er virkelig heldig Del dette indlæg Link to post Share on other sites