Oprettet September 14, 2012 Er det kun mig, der nogle gange lige fanger et SKØNT billede af guldklumpen, og gerne vil dele det, men ikke liiiiiiige har en billedtråd og ikke liiiiiiiiiige gider lave et helt indlæg i mor-tråden om det hver gang? :blush Jeg tænkte, om I var med på at lave en "Dagens pletskud" tråd, med billeder af alle de dejlige BK-børn sådan løbende, når vi lige fanger dem fra deres bedste/sjoveste/sødeste side? :7: (Det kunne også være en dejlig mulighed for at se skønne billeder af flere af bk-brugernes børn, selvom man (som jeg) ikke altid lige har tid og overskud til at surfe igennem alle billedtråde :badgirl ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Og ja, jeg oprettede selvfølgelig tråden, fordi jeg lige fangede et godt billede af Valdemusen: :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Og ja, jeg oprettede selvfølgelig tråden, fordi jeg lige fangede et godt billede af Valdemusen: :biglove Årh hvor er han skøn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 :D Sej lille gut :glad Godt initiativ ellers :super Jeg har opgivet at lave en mortråd - tror slet ikke jeg vil få opdateret den ordentlig, sådan som det ser ud pt. ;) Så havde istedet overvejet en billedtråd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Årh hvor er han skøn :) Tak :kiss Jeg håber at flere vil vise billeder af deres skønne børn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 :D Sej lille gut :glad Godt initiativ ellers :super Jeg har opgivet at lave en mortråd - tror slet ikke jeg vil få opdateret den ordentlig, sådan som det ser ud pt. ;) Så havde istedet overvejet en billedtråd :) Jeg får i hvert fald heller ikke opdateret i mor-tråden hver gang jeg lige fanger et billede, der gør mig glad :biglove Og jeg får slet heller ikke læst andres mortråde, eller set alle billedtråde, selvom jeg gerne ville. :badgirl Så jeg tænkte at denne tråd kunne være den hurtige måde, at følge flere brugere og se billeder af flere brugeres børn samtidig :P :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Ej hvor er det en fed idé Mette :loveshower :loveshower Og hvor er Valdemusen herlig..... Lille glade babydreng :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Hmm.... Er det så kun babyer? Eller må de store også være med? Eller skal der laves en tilsvarende tråd i billeder af vores børn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Hmm.... Er det så kun babyer? Eller må de store også være med? Eller skal der laves en tilsvarende tråd i billeder af vores børn? Hvis der er ønske om at lave to tråde, så kan vi/man da bare gøre det, men jeg tænker egentlig at det ville være rart at have dem samlet i én tråd? Så er der kun én tråd at holde øje med :badgirl Og de er jo skønne og dejlige, alle vores unger, både store og små! :loveshower (Så SKYND dig at sætte et billede af Marlon herind! :whistling ) Og tak :kiss Ps. Jeg har lige rettet i første indlæg, så der står BØRN og ikke BABYER. Så er der plads til alle :7: (og drengeparty ;)). Jeg tænkte bare ikke lige over det, da jeg oprettede tråden :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Jamen så vil jeg da lige bidrage med dagens pletskud af Charlie .... (og der er altså to, for de er sjovest sammen :D ) HVAD er det du står med mor??? Den er SJOV!! :D Og så lige gårsdagens pletskud af Marlon, som også ville prøve at have Charlie liggende på maven, som far havde :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2012 Er der slet ikke andre som vil dele et pletskud? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2012 Dagens forsøg på at fange et smil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2012 Årh Troldemor, de drenge er bare skønne!!!! :loveshower Og det billede hvor Charlie smiler (eller griner?) det er da nærmest definitionen på et pletskud - taget LIGE i det rette sekund! Dejlige billeder alle tre :wub Og SoMummy, sikke et skønt billede også :loveshower SÅ dejligt med flotte fotografbilleder allerede mens de små er helt bittesmå :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2012 Sjov og spas ved puslebordet :lolhit : Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2012 Årh Troldemor, de drenge er bare skønne!!!! :loveshower Og det billede hvor Charlie smiler (eller griner?) det er da nærmest definitionen på et pletskud - taget LIGE i det rette sekund! Dejlige billeder alle tre :wub Og SoMummy, sikke et skønt billede også :loveshower SÅ dejligt med flotte fotografbilleder allerede mens de små er helt bittesmå :wub Det er skam bare taget herhjemme på en mørk sofa og redigeret i farverne :) Det er nu også et skønt billede af Mar med ble på hovedet :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2012 Det er skam bare taget herhjemme på en mørk sofa og redigeret i farverne :) Det er nu også et skønt billede af Mar med ble på hovedet :loveshower :respekt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2012 Dagens forsøg på at fange et smil Hvor er hun dejlig! :loveshower Det er bare hammersvært at fange de smil :P Herhjemme sker det SÅ tit, at vi rammer "ved siden af", og får taget billede lige INDEN han smiler, eller også at han laver citronmund så snart han ser lyset fra kameraet <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2012 Skønne børn ;) Tak :kiss Har du ikke også lyst til at dele et pletskud? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2012 Dejlige billeder :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2012 Nu har jeg jo endelig fået styr på at ligge billeder op fra iPhone, så her kommer dagens pletskud - Erica igang med at prøve hendes nye trøje: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2012 Nu har jeg jo endelig fået styr på at ligge billeder op fra iPhone, så her kommer dagens pletskud - Erica igang med at prøve hendes nye trøje: Hvor er hun skøn!! :loveshower Det er godt nok længe siden, at jeg har set billeder af Erica (har nok været for dårlig til at lure mor-tråde :oops :badgirl ), hun er jo blevet en stor pige nu! :loveshower :loveshower :loveshower Men en charmer, det er hun nu stadig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2012 Hvor er hun skøn!! :loveshower Det er godt nok længe siden, at jeg har set billeder af Erica (har nok været for dårlig til at lure mor-tråde :oops :badgirl ), hun er jo blevet en stor pige nu! :loveshower :loveshower :loveshower Men en charmer, det er hun nu stadig :wub Ja, hun bliver snart 15 måneder!! Og tak for kompliment :) Men jeg har nu heller ikke været for flink til at ligge billeder op, dog ligger der nogle fra hendes fødselsdag, de er jo ikke så gamle ;) Men måske jeg bliver bedre til at dele billeder, nu har jeg nemlig endelig fået taget mig sammen til at sætte mig ind i hvordan jeg ligger billeder og fra iPhonen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites