Barbamama

De skøre kælenavne

41 indlæg i dette emne

De sødere navne: Siffer, Tulle, Mullepigen, musen, snøvsen, mors baby, fars pige, Nullergøj

Knap så søde: Veras hadeopjekt (vera er hund nr. 1), Uffes mareridt (uffe er hund nr. 2), terroristen (igen når hun går efter hundene), Gylperen, smelly baby, smelly pants, diva... og det ultimative når hun er på sit værste: Pyllerbarnet!

Del dette indlæg

Nå ja, Lise bliver også kaldt for "lille terrorist" :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå ja, Mar bliver også kaldt "selskabsbaby" fordi han ALTID vågner og/eller insisterer på at blive båret, hver gang der kommer mad eller slik på bordet. Han vil sgu være med, der hvor der bliver hygget :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Isaac har også mange, han bliver ofte omtalt som smuksak, Mufle, Muflegøj, guldklump, larmegøj, prutfis, pjattegøj :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg siger ret meget tykke og lillegrisen, men det er MEGET kærligt ment! :) Men han er altså rimelig stor dreng på 13 kg :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom i tanke om: sure løg og sure karklud

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom også lige i tanke om "Brokmåsen" :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kalder hende oftest sveske eller svenske-dulle (ved ikke lige hvor det kommer fra). Og så mor og fars prinsesse :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg siger ret meget tykke og lillegrisen, men det er MEGET kærligt ment! :) Men han er altså rimelig stor dreng på 13 kg :)

Han er SÅ lækker :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores datter Sofia bliver ofte kaldt Sofems eller Sofis :loveshower :loveshower

Min mand er ikke så meget for ordet Terrorist, så herhjemme er hun vores "lille turist" :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her hjemme går Gry under navnet larven lige i øjeblikket, pga måden hun kommer frem på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han er SÅ lækker :loveshower

Ihhh tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom lige i tanke om at Gry tit bliver kaldt skrubbe. Emilia bliver rigtig tit kaldt tusse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gris og Pattegris bliver også brugt her. Og Bamse. :biglove

Og så har vi fået øjnene op for hvor mange (kærlige) øgenavne man kan brygge på navnet Valdemar:

Valdemås, Vraltemar, Vraltemås, Væltemås, Væltemar eller slet og ret MÅS. :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Silje bliver kaldt basse, mus, Siljemus, og især røveren (har ingen ide om hvor det kommer fra)

Da hun var spæd blev hun også kaldt superskideren og enmands-festeren (fordi hun bare ikke ville ud af maven men holdt fest derinde hver aften hvor vi ikke var inviterede)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Valdemar hedder "Din lille røver", når han han laver ballade, dvs. når han skider/tisser på os, eller når han nægter at sove.

For at være ærlig, så tror jeg, at det er blevet en "hemmelig" kode/kærlig forkortelse for "dit lille røvhul" :badgirl :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER