Barbamama

Fødselsdagsgave FRA baby?

17 indlæg i dette emne

Har I givet jeres mand/kæreste fødselsdagsgave fra jeres baby? Og i givet fald hvad? :)

Og har I fået fødselsdagsgave fra jeres baby (altså en ekstra lille ting fra mand/kæreste) det første år? Og i så fald hvad? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gav ikke kæresten fødselsdagsgave fra Lise :unsure Det var slet ikke faldet mig ind.. Og jeg har først fødselsdag til Januar, så ved ikke om jeg får noget af hende, men det regner jeg ikke med.

Men ellers kunne et forslag være sådan noget kreativt "minde" noget som jeg selv har haft lavet herhjemme. Jeg købte sådan et aflangt lærred og så har jeg malet en "kunstnerisk" baggrund på (4 forskellige farver - lilla i en mørk og lys nuance, og hvid og sølv - i tilfældige strøg) og så lavet sorte fodaftryk på langs af lærredet, som om Lise er gået en tur hen over det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil helt sikkert enten give en lille ting fra Camille, eller i hvert fld give det som fælles gave :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav kæresten en gave fra os alle 3... og det fik jeg også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en gave fra Caroline da jeg havde fødselsdag for en måned siden. Manden havde fået trykt et billede af hende på lærred, som nu hænger over sofaen.

Manden skal helt sikker også have en gave fra Caroline når han har fødselsdag i næste måned, ved dog ikke helt hvad det skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden havde fødselsdag her den 7 sep. Jeg havde købt et kit i panduro med sådan noget gipsafstøbning til fødder og hænder... Så han fik tre rammer, en med gipsafstøbning af Sifs hænder, en med afstøbning af hendes fødder og så en ramme med et portrætbillede af hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav min mand en gave fra lillepigen før hun blev født :P

Han havde fødselsdag d. 18 og hun blev født d. 30.

Men det var kun fordi jeg havde nogle ekstra ting - kattene gav f.eks. også en gave til ham :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg håber på vi kan få taget nogle fine billeder af Mie og mig sammen så det bliver sådan lidt "her er din familie" og så få en i en ramme til hans arbejde og en hjem til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope, det bruger vi ikke her i huset - jeg synes ikke det giver nogen mening.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg håber på vi kan få taget nogle fine billeder af Mie og mig sammen så det bliver sådan lidt "her er din familie" og så få en i en ramme til hans arbejde og en hjem til.

Årh, det er en god idé!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når Sofias far fylder år i næste måned, så har jeg planer om at hun skal give ham en ny hovedpude. Det trænger han til, og hun skylder ham bestemt lidt nattesøvn;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fødselsdag på søndag og vi har snakket om, om Tobias skal give gave. Det blev vi enige om at det skulle han, så far og søn tog ud og købte gave i onsdags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener at pigernes far fik en gave af dem, det år hvor de var under et år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har givet fødselsdage men det var ikke fra Elliot men fra mig var en tur til gammeldags barber også gav jeg fars dags gave fra Elliot det var en nøgle ring med billede af Elliot i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har snart fødselsdag og jeg har lige lavet 3d afstøbninger af min søns hånd og fod, som han skal ha i gave fra ham! Det blev simpelthen så godt, så det skal jeg helt sikkert gøre igen når lille Smilla kommer til verden :)

Tror endda at vi skal ha købt en stor pakke hjem så også vi kan lave aftryk af begge børn og give til alle bedsteforældre i julegave. Håber (og tror) at manden bliver glad!

PS: Jeg købte 3d aftrykssættet her www.3dkids.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps Frederik gav mig en 3D skanning af sig selv i fødselsdagsgave sidste år, før han overhovedet var kommet til verden :lol

Han gav mig også et objekt til mit kamera i julegave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps Frederik gav mig en 3D skanning af sig selv i fødselsdagsgave sidste år, før han overhovedet var kommet til verden :lol

Han gav mig også et objekt til mit kamera i julegave :)

Haha hvor er det bare en betænksom baby du har! TÆNK at han lige vidste du gik og ønskede dig et objekt til kameraet! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER