Oprettet September 12, 2012 jeg skulle ha haft min menstration idag men har ikke fået den og jeg har i en uges tid været hyppigt på toiletet først troede jeg at jeg måske havde blærebetændelse men er det et tegn på graviditet..jeg mener er det ikke for tidligt at sige hvis det trykker for blæren... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Et af de allerførste symptomer jeg havde var hyppig tissetrang :) og sådan var det også i mine to tidligere graviditeter. Så jeg synes ikke det lyder usandsynligt at du kan være gravid ;) Men man kan jo teste den dag man skulle have haft menstruation, så du må da lige et smut på apoteket efter en test måske? Krydser fingre for dig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Jeg troede også jeg havde blærebetændelse første gang, pga tissetrang.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Hvis jeg var dig ville jeg da lige smutte ned og købe en test! ;) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 tak det vil jeg gøre :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Spændende om ikke der er 2 fine streger :) Held og lykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites