Oprettet September 12, 2012 Ja, jeg har hvert fald bestemt mig for at nu skal jeg prøve at have en iPhone.... Og så er det jo bare fedt at der kommer en ny på markedet lige om lidt..... Skal i have den nye iPhone? Som i øvrigt lanceres netop nu.... HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Nej, jeg har en iPhone 4 s, som jeg fik til mors dag, så har ingen planer om at skifte den ud foreløbig. Men tror manden skal have den, han har iPhone 3, så kan kunne godt bruge en ny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Ja, kunne da godt tænke mig den. Meeen tror ikke det bliver lige foreløbigt. Det passer ikke lige pengepungen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 altså jeg vil gerne have en Iphone. Og ville ikke have noget imod en 3´er, 4´er eller 5´er, meeeeeeen jeg er bare alt for nærrig til at købe sådan en. Derfor render jeg rundt med en nokia 1700 hvidkål, som trænger voldsomt meget til en udskiftning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Jeg kunne godt tænke mig den, men jeg venter nok lige lidt så den kommer ned i pris. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Jg kunne godt tænke mig den, men orker ikke et skod abonnement i 6 mdr, så venter bare lige lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Min kæreste skal have den.. Da 4s kom, arvede jeg hans 4'er.. Så nu får han 5'eren, også får jeg hans 4s :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Nope, jeg synes de er alt for dyre :prik Jeg har en sony ericsson smart phone og er meget tilfreds med den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Jeg har 4'eren og den bliver ikke udskiftet endnu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2012 Jeg skal så meget have den! Også selvom at jeg købte 4S'eren i juni :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Jeg skal så meget have den! Også selvom at jeg købte 4S'eren i juni :blush Haha, jeg var faktisk tæt på at lave samme nummer, for jeg er SÅ træt af den telefon jeg har nu, og det har været en hård kamp at vente.... Kom nuuuuuu iPhone 5 :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 jeg købte en 4s i maj,så jeg skal heller ikke have den.. er rigtig glad for den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Ha ha - jeg er totalt bagud har aldrig ejet en iPhone - måske på tide snart at købe en? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Ha ha - jeg er totalt bagud har aldrig ejet en iPhone - måske på tide snart at købe en? :rolleyes Gør det Ki - det er vanedannende :whistling Jeg er så glad for min - og jeg har ellers altid sagt, at jeg ikke skulle "underkues" af Apple :rolleyes Jeg købte en iPhone 4 for et år siden og jeg er SÅ glad for den :) Den fejler ingenting, så jeg vil ikke udskifte den :)Synes ellers at andre mobiler tit bliver sløve, når de bliver et års tid - men ikke denne :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Jeg har 4S så har ikke tænkt mig at skifte den ud selvom det er fristende... Synes dog 5eren er for stor, lidt klodset at den er så stor... Bøvlet i lommen og i alle taskelommer tænker jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 På trods af, at jeg selv har iPhone (og nærmest alt andet apple også) har jeg indimellem fortrudt, at jeg har købt den. Er sindssygt glad for den og den fejler intet! Men men men, jeg synes simpelthen der er opstået et unødvendigt behov, efter jeg har fået den. Nu er der konstant mulighed for at tjekke alt på nettet og konstant lave noget med sin telefon. Jeg synes det er unødvendigt, men kan samtidig ikke få mig selv til at købe en anden, da den har så mange gode sider! Og nu har jeg jo efterhånden fået opbygget mit behov for den, så kan ikke gå tilbage til andre mobilmærker... Så jeg arbejder mest på, at mindske mit behov for den, men det er skisme svært! En ting er HELT sikker, hvis man skal have en smartphone, skal det være en iPhone!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Manden skal - selvfølgelig ;) Og kampen er om det bliver ham eller hans datter der får den først. Hun har godt nok trippet for konfirmationspengene ligger bare og samler støv, men da en iPhone er hendes største ønske har hun været god til at lade dem ligge og vente på 5'eren. Jeg regner med at arve mandens 4s'er men så er der jo min 4'er (som jeg arvede da manden fik 4s). Synes K på 11 er for lille til en iPhone, men den er jo ikke rigtigt noget værd ift. at sælge den. Nu får vi se.... Linus har en rigtig gammel iPhone til at spille på, men den kan ikke køre de nyeste spil som er dem han helst vil spille, så måske får han 4'eren i julegave (selvfølgelig uden abbonement - kun til at spille på), for hvis K får den og tager den med i skole forsvinder den nok ret hurtigt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Tror mere at det er manden der ska ha den. Så kan jeg passende arve hans 4's,som han købte i august. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Det regner jeg bestemt ikke med :) Det siger mig helt ærligt ikke noget, og så er der titusind andre ting, som jeg hellere vil bruge så mange penge på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Det regner jeg bestemt ikke med :) Det siger mig helt ærligt ikke noget, og så er der titusind andre ting, som jeg hellere vil bruge så mange penge på :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Nej, det skal jeg ikke. Har en 4S'er - i hvert fald når den kommer hjem fra reperation igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 13, 2012 Ikke lige umildbart. Jeg har en 4'er der er 1 1/2 år. Jeg håber lidt at 4S'eren måske kommer lidt ned i pris, og så måske købe den. Men det bliver nok først til foråret, når/hvis der kommer skatte penge, for budgettet er ikke til det nu med en lille ny på vej.. Jeg er SÅ glad for min iPhone. Det er den første tlf jeg har haft siden jeg fik min første for 14 år siden jeg ikke har haft lyst til skifte ud efter 4-6 mdr. Jeg leget kort Meget kort med tanken om en galaxy, da jeg læste alle de negative ting om 5'eren idag. Men da jeg har macbook og en veninde har haft problmer med at synkronisere androit tlf'er på sin macbook holde jeg mig bare til min elskede iPhone. Og den dækker fint mine behov ;) Ang det Kami skriver med den skaber nogen behov der ikke er der, kan jeg sagtens følge! Med at man har adgang til mail, FB 24/7. Men sådan et behov skaber ALLE smartphones jo ;) så der er iPhone jo ikke unik :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2012 Ikke lige umildbart. Jeg har en 4'er der er 1 1/2 år. Jeg håber lidt at 4S'eren måske kommer lidt ned i pris, og så måske købe den. Men det bliver nok først til foråret, når/hvis der kommer skatte penge, for budgettet er ikke til det nu med en lille ny på vej.. Jeg er SÅ glad for min iPhone. Det er den første tlf jeg har haft siden jeg fik min første for 14 år siden jeg ikke har haft lyst til skifte ud efter 4-6 mdr. Jeg leget kort Meget kort med tanken om en galaxy, da jeg læste alle de negative ting om 5'eren idag. Men da jeg har macbook og en veninde har haft problmer med at synkronisere androit tlf'er på sin macbook holde jeg mig bare til min elskede iPhone. Og den dækker fint mine behov ;) Ang det Kami skriver med den skaber nogen behov der ikke er der, kan jeg sagtens følge! Med at man har adgang til mail, FB 24/7. Men sådan et behov skaber ALLE smartphones jo ;) så der er iPhone jo ikke unik :P Det har du ret i - lige præcis det synspunkt er også ment til smartphones generelt. :) Når jeg til tider kigger på ny tlf er det en, der ikke er smartphone, men jeg kan nu aldrig helt få mig selv til at købe en.. Har 4'eren nu og køber ikke en ny, hverken iPhone eller andet, før den ikke virker mere. Har haft den i 2 år, hvilket er det længste jeg nogensinde har haft den samme mobil, så nok også derfor det indimellem kribler lidt i fingrene, at købe en anden. Men fornuften siger mig, at det er spild af penge, når den virker upåklageligt og jo kan SÅ mange ting! Del dette indlæg Link to post Share on other sites