Oprettet September 11, 2012 Jeg er ved at finde ud af hvilken flyverdragt jeg skal købe til Anna (sikke en jungle! <_< ) Jeg kan se Tænk har lavet en test - er der en med adgang, der vil tjekke det her link ud for mig og fortælle hvilke de anbefaler og hvilke der ender nederst? :help :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Jeg tjekker lige on lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 1. Reima Tec Fargad 2. Molo Polaris 3. Minymo Vic08 4. Lego Tec Joel 617 De er de eneste der får grøn- bedømmelsen god. I bunden ligger - Ticket to heaven, baggy suit - ColorKids Jacoba Vi har haft Molo Polaris i 2 år til Isabella, og den er rigtig fin. I år prøver vi dog Danefæ til Isabella og CupCake til Karoline :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 1. Reima Tec Fargad 2. Molo Polaris 3. Minymo Vic08 4. Lego Tec Joel 617 De er de eneste der får grøn- bedømmelsen god. I bunden ligger - Ticket to heaven, baggy suit - ColorKids Jacoba Vi har haft Molo Polaris i 2 år til Isabella, og den er rigtig fin. I år prøver vi dog Danefæ til Isabella og CupCake til Karoline :) :super Er MiniAture nævnt i den test? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 :super Er MiniAture nævnt i den test? :unsure Ja, den ligger i testen på samme niveau som Bilkas Entry. Men nogle gange synes jeg ikke helt testene er helt som de skriver. Vi har haft MiniATure overtøj til Isabella, og det er virkelig super, super lækker kvalitet og man kunne slet ikke se jakken havde været brugt :) Grunden til MiniATure ikke får højere score, er kritik af manglende reflekser. Men for det første er de små som regel ikke ude når det er mørkt og hvis de er, sætter vi alligevel ekstra reflekser på herhjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Ja, den ligger i testen på samme niveau som Bilkas Entry. Men nogle gange synes jeg ikke helt testene er helt som de skriver. Vi har haft MiniATure overtøj til Isabella, og det er virkelig super, super lækker kvalitet og man kunne slet ikke se jakken havde været brugt :) Grunden til MiniATure ikke får højere score, er kritik af manglende reflekser. Men for det første er de små som regel ikke ude når det er mørkt og hvis de er, sætter vi alligevel ekstra reflekser på herhjemme :) Kanon! Så er MiniATure helt sikkert med i opløbet! Tusind tak for hjælpen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Eneste ulempe er så, at der stort set ikke er nogen fysiske forhandlere af Mini A Ture, så jeg kan ikke prøve at putte hende i en, så jeg kan finde den rigtige størrelse <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 TÆNK laver også test i forhold til PRISEN (god pris) og der er Mini a Ture jo lidt i den dyre ende. Magasin forhandler Mini A Ture, ved ikke lige, hvor Magasin er ellers, jeg er fra Århus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 TÆNK laver også test i forhold til PRISEN (god pris) og der er Mini a Ture jo lidt i den dyre ende. Magasin forhandler Mini A Ture, ved ikke lige, hvor Magasin er ellers, jeg er fra Århus. Er du sikker? Jeg har lige været inde på Magasins hjemmeside og der står de ikke listet som børnetøjsmærke :unsure Jeg har en Magasin i Lyngby, så det ville være alletiders, hvis de forhandler dem! Så tager jeg jo bare derind og prøver både Molo og MiniAture på hende og så kan det jo hurtigt afgøres hvad der er bedst! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Hvad har de testet for? Kvalitet og/ eller kemi? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Jeg har kun set tests for kvalitet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Hvad har de testet for? Kvalitet og/ eller kemi? De tester; vandtæthed, åndbarhed, holdbarhed, vægt, reflekser, vurdering mødre, vurdering ergoterapeut, vurdering design, vurdering pædagog. Disse bliver hver især delt ind i "meget god", "god", "middel", "under middel" og "dårlig". Gennemsnittet af dem alle bliver til den samlede vurdering :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Er du sikker? Jeg har lige været inde på Magasins hjemmeside og der står de ikke listet som børnetøjsmærke :unsure Jeg har en Magasin i Lyngby, så det ville være alletiders, hvis de forhandler dem! Så tager jeg jo bare derind og prøver både Molo og MiniAture på hende og så kan det jo hurtigt afgøres hvad der er bedst! Vi kiggede på dem sidste år i Magasin, og jævnligt er jeg derinde for at tjekke andet Mini A Ture tøj, så mon ikke? Måske er flyverdragterne ikke kommet endnu? Sidste år kom nogle flyverdragter først i oktober. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Name it, Bilka og Mini A Ture ligger "under middel-dårlig" i vægt kategorien i følge testen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Hmm, ok, som børnetøjsmærke? Jeg må lige tjekke. Lyder mærkeligt, det plejer de. Jeg kunne slet ikke forestille mig andet - de har det altid i fysisk butik. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2012 Jeg kan heller ikke lige se det på deres hjemmeside, men det må være i fysisk butik som altid. Jeg kigger hver år efter gode tilbud fra Mini A Ture i Magasin. Del dette indlæg Link to post Share on other sites