Nitzen1987

Hvad gør I der bor i lejlighed, når liften bliver for lille

15 indlæg i dette emne

Tager I bare den lille op? Vågner den ved det, eller? Kan ikke rigtig finde ud af om jeg skal investere i en duniduo eller en sleebee... eller om jeg bare skal lade være og så tage Maja op på armen når vi kommer hjem fra en gåtur og hun sover? :unsure

Del dette indlæg

Vi bruger ikke lift, og vi tager hende bare op efter en gåtur. Hun sover generelt ret så godt i sin barnevogn, så hun vågner sjældent af at vi tager hende op.

Har i måske mulighed for at lægge en babyalarm ned i vognen til hende, og så lade hende sove dernede?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hm godt spørgsmål, for nu bor jeg jo i hus, så har ikke det problem.

Men nu hvor vi kommer ind i de kolde måneder ville jeg investere i en voksipose (el. lign., som duniduo, sleebee osv.) og så bære hende op i den, når du kommer hjem. Jeg har ikke nogen bæreplade i min voksi og kan sagtens løfte hende op i den uden at hun vågner, da det jo fungerer lidt som når hun er svøbt i en dyne. Når du så kommer op med hende kan du bare lægge hende og åbne voksien lidt op, så det ikke bliver for varmt for hende.

Da Lise var heeeelt lille kunne jeg godt løfte hende op uden at hun vågnede, men der gik ikke så lang tid før hun begyndte at vågne af det. Nu er det helt umuligt at flytte på hende uden at hun vågner hvis hun ikke er enten svøbt i en dyne eller ligger i sin voksi.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sleebee er på tilbud i Bilka! 499 står den til..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg taenker, er den lille ikke fastspaendt med sele i voksien f.eks. (altsaa hvis der ikke er baereplade)? Det kan vaere svaert at tage selen helt af igennem hullerne paa voksien uden at babyen vaagner. Saa er det nok nemmere at baere babyen op uden voksi.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg taenker, er den lille ikke fastspaendt med sele i voksien f.eks. (altsaa hvis der ikke er baereplade)? Det kan vaere svaert at tage selen helt af igennem hullerne paa voksien uden at babyen vaagner. Saa er det nok nemmere at baere babyen op uden voksi.

Er det ikke bare at klikke selen fri af barnevognen? Så man også har selen med op.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det ikke bare at klikke selen fri af barnevognen? Så man også har selen med op.

Ah ok vidste ikke at man kunne det. Jeg har en kombivogn og der sidder selen fast i vognen :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hm nu er jeg ikke begyndt at bruge sele i barnevognen endnu, da Lise ikke har vist nogen tegn på at begynde at ville trække sig op på nogen måde... men den sele jeg har liggende i skuffen herhjemme klipses fast i 2 ringe i hver side af barnevognen, så tænker også at man godt bare kan klipse dem af i siderne og så lade barnet beholde den på, når man bærer op.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville da helt sikkert bare lade hende ligge i barnevognen med en babyalarm - kan du ikke det? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Følger også lige med her, vi kan nemlig ikke rigtig lade hende stå ude i barnevognen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville da helt sikkert bare lade hende ligge i barnevognen med en babyalarm - kan du ikke det? :unsure

Det vil jeg ikke være så vild med da der render flere katte rundt i vores boligområde...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det vil jeg ikke være så vild med da der render flere katte rundt i vores boligområde...

Kan du køre hende ned i kælderen med alarm, er der trygt og ro der? Vi har gjort det nogle gange, for vi har en rolig opgang med få kældrebesøg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg altså helt ærligt ikke du skal være bekymret over. Vi har også 3 forskellige katte der kommer jævnligt på besøg i vores have og jeg har ingen problemer haft - tror virkelig ikke de nærmer sig for de kan jo mærke der ligger noget levende. Men du kan jo evt. ligge myggenettet på?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bor i lejlighed, og jeg vil også bare lade Ingermøffen stå og sove ude med en babyalarm. Vi har også katte i kvarteret, men de er ret menneskesky, og jeg er helt overbevist om, at de ikke kravler op til mit barn. Men du kan selvfølgelig have grunde til at mistænke dem omkring jer.

Men jeg har slet ikke overvejet, at det skulle være et problem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bor ikke i lejlighed men da Cecilie var for stor til liften investerede vi i en voksipose. Jeg har købt den brugt og der er bræt i så den fungerer som en lift. Vi er meget glade for den

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER