Oprettet December 27, 2010 Til en Creme brulee... ? Bare lidt bær eller noget mere..? kan slet ikk finde ud af hvordan den skal anrettes.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Ja nogle råsyltede bær tror jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Ja nogle råsyltede bær tror jeg. Ville servere det samme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Ja ville også servere den med bær til... Selve Creme Brulée'en i små portionsforme og enten med bær ovenpå eller stille formen på en dessert-tallerken og så bærene på tallerknen rundt om formen... Måske pynte med Mette Blomsterbergs "Karamel Fantasi" KLIK ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Vil også sige nogle bær. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg er med på nogle råsyltede bær af en art.. Enten brombær eller solbær Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Tak for tips.. det blev jordbær.. med lidt chokolade... er ikk til syltede bær.. Det blev i øvrigt sådan her: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Tak for tips.. det blev jordbær.. med lidt chokolade... er ikk til syltede bær.. Det blev i øvrigt sådan her: Uhmm så det godt andet stess.. og blev sååååå lækker sukten.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Uhm - lækkert! Fede tallerkner forresten. Hvor er de fra?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Uhmm så det godt andet stess.. og blev sååååå lækker sukten.... Ja nu det bare slut prut med at spise sådan noget :( Uhm - lækkert!Fede tallerkner forresten. Hvor er de fra?? De er fra villeroy & boch... serie : NewWave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Ja nu det bare slut prut med at spise sådan noget :( Ja.. og så viser du den :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites