Guest

spørgsmål omkring barselsflåden

13 indlæg i dette emne

Jeg har fået en smule mens-lignende smerter ikke noget vildt bare en underliggende muren. men er det normalt? altså det er jo kun 3 uger siden jeg fødte.

syntes også at det begynder at have en gusten lugt på trods af skyl efter hvert toilet besøg, skift af bind efter hvert toilet besøg og bad stort set hver dag. men det er især blod "klumperne" der lugter.

Del dette indlæg

Jeg har stadig en lille smule barselsudflåd og det er 5 uger soden jeg har født. Mit er dog brunligt som i de sidste dage af min mens.

Og ja - synes også det lugter forfærdeligt :(

Så jeg tror mest det stadig er barsels udflåd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvos det klumper lidt er det ofte resterne som er på vej, eller det har det været hos mig begge gange.

Hvis u er meget i tvivl og tror der er en infiktion syntes jeg du skal kontakte lægen.

Meennn lugter det ikke bare hele vejen igennem :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

MIt er stoppet, jeg bløder ikke mere.... men jeg havde også lidt mens lignende smerter, og det lugtede..... balloons.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeps, barselsflaad kan desvaerre lugte...dry.gif Alt efter hvillet bind, jeg havde paa, saa lugtede det mere, eller mindre hvis det f.eks. var de oekologiske efterfoedselsbind.

Jeg havde ogsaa mens-agtige smerter i flere uger efter. Jeg tror foerst det var da Noah var 5-6 uger, at jeg begyndte at foele mig ovenpaa i understellet. Du kan lave smaa bitte knibeoevelser og "maveboejninger" med din vejrtraekning, hvis du f.eks. sidder i skraedderstilling og fylder maven med luft, saa traekker maven sammen, naar du puster ud igen. Det er ogsaa dejligt afstressende for nybagte moedre 7himmel.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan faktisk ikke huske, om jeg havde menssmerter, men her lugtede det også fælt... (og det virkelig VIRKELIG sære er at jeg kan savne den lugt nu... Det stank, men det var jo også på en eller anden måde en lugt af jeg-har-lige-født-alt-er-så-nyt... Ja, jeg er nok underlig :rolleyes )

Anyway, jeg synes ikke, at det du skriver, lyder unormalt, men jeg ville ringe til lægen, hvis jeg var dig og i tvivl. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Får man også barsels flåd efter kejsersnit?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja barselsflåden kommer fra der hvor moderkagen sad fast, så der er ingen forskel på vaginal fødsel og kejsersnit :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ups ... Forkert besvarelse :) men ok så er jeg forberedt på lidt kvinde gener :) tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det mens-agtige kan også være livmoder, der trækker sig sammen - jeg havde det især når jeg ammede, det kunne gøre decideret ondt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det mens-agtige kan også være livmoder, der trækker sig sammen - jeg havde det især når jeg ammede, det kunne gøre decideret ondt!

Ja, de efterveer havde jeg ogsaa og de kunne ogsaa goere ondt - men alligevel underligt at sidde der og vaere pyller over dem, naar man lige har vaeret igennem de rigtige veer laugh.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for besvarelserne - jeg er nu egentlig ikke nervøs for en infektion, det var bare mest undren - efterveerne havde jeg rigtig ofte den første uge men de forsvandt, så syntes det er underligt hvis de kommer igen, min tanke gik mere på om min mens kom snart?

Men det giver meget god mening at livmoderen arbejder for min bløp af en mave er blevet meget mindre og mere mave agtig de sidste dage.

Mht lugten så håber jeg bare barselsflåden snart stopper - det er bare belastende!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER