Oprettet September 8, 2012 Hej i dejlige gravide, eksgravide og andre! Jeg håber i kan hjælpe mig, jeg er idag 37+3 og i går begyndte jeg at få sådan nogle jag i underlivet, -de føles ligesom den kniv-stikkende smerte man får når man har blærebetændelse, de kommer kun når jeg står oprejst, og aldrig i forbindelse med tisseri, den er der heller ikke konstant, men lidt en gang i mellem -derfor tror jeg måske at det ikke nødvendigvis er blærebetændelse der er årsagen! SÅ er der nogen af jer der genkender den smerte (for der bør jo efterhånden komme lidt mere smerte-ting nu hvor jeg nærmer mig) eller er der nogen som har mærket sådan en smerte og efterfølgende fået testet blærebetændelse!? Kan ikke lige finde ud af om jeg skal gøre noget ved det, eller bare ignorere det.. Tak for jeres altid dejlige hjælp! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Nu er jeg ikke så langt henne som dig, men jeg har også den smerte nogen gange. Og blev testet for blærebetændelse. Men havde det ikke. Min læge forklarede at det var mit bækken der gir sig fordi hun presser længere og længere ned mod udgangen. Men hvis du er bekymret kan du jo tage til lægen, det er jo kun en urinprøve :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 rart at høre at du også har mærket noget lignende.. :D Jeg overvejer stærkt at tage til lægen mandag, men sidst jeg var til lægetjek tjekkede de selvfølgelig for blærebetændelse, men hun sagde at de faktisk ikke ville gøre noget ved det, fordi jeg var så langt henne! -Altså medmindre jeg følte ubehag! <_< Men kan heller ikke finde ud af om jeg synes at det er ubehageligt nok! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites