Oprettet December 26, 2010 For jeg er jo slet ikke så striks som det ser ud på billede vel ?????????????? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Det gør du oppe under indstillinger - som du finder ved at trykke på dit navn heeeeelt oppe i højre hjørne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Det gør du oppe under indstillinger - som du finder ved at trykke på dit navn heeeeelt oppe i højre hjørne :) Ja og så kan du under Profil skifte dit avatar billede til et andet. Jeg kan nu godt lide dit nissebillede, synes du ser cool ud :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Hey Marie louise Mikkelsen Du ser super cool ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Og nu vi er ved de billeder - så skal jeg os have mit retur ;) må hellere komme igang.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Og nu vi er ved de billeder - så skal jeg os have mit retur ;) må hellere komme igang.. ammenam du er stadig brun og lækker :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Mange tak for info, nu er jeg mig selv igen. Selvom billede passede perfekt :-) Nu skal jeg jo bare have fundet ud af at sætte et nyt ind ik:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 ammenam du er stadig brun og lækker :D Ja hvorfor kan jeg pludselig ikke ændre det??? :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites