Oprettet September 7, 2012 Skal I følge med i Vild med dans i år? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Ja det er helt sikkert. Glæder mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Nej, heller ikke i år... Synes det var langt sjovere dengang alle deltagerne var kendte og ikke sådan lidt semi-kendte eller ægtefælle/søskende til en kendt... Selvom de dog har fundet nogle kendte i år.. Vi spiser indimellem fredags pizza med nogle af S's søskende/fætre, så vi plejer heller ikke se tv fredag aften... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Jeg skal se det. Synes det er en hyggelig tradition efterhånden, selvom de ikke alle er lige kendte. Men det bliver de jo i løbet af et progfram. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Jeg skal også se med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Hvem tror I løber med sejren i år? og hvem holder I med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Næ jeg gider ikke rigtig se det. Synes det bliver kedeligere og kedeligere for hvert år der går. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Jeg skal se det... Synes det er en hyggelig fredagstradition.. Dog synes jeg at det er trælst at der også er husk lige tandbørsten.. Det gad jeg godt gense :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Niks vi har aldrig set det og skal heller ikke følge med denne gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Jeg holder med Silas holst.. Har jeg altid gjort.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Jeg ved ikke rigtig hvem jeg hepper på i år :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Hvem er med :balloons Af kendisser? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Af kendisser? Jeps :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Jeps :balloons tre skuespillere Camilla Bendix, Thomas Bo Larsen, Louise Mieritz, tv-vært Joakim Ingversen, håndboldspillerne Lars Rasmussen og Louise Svalastog Spellerberg, golfspilleren Monica Christiansen, de to sangere Rasmus Nøhr og Saseline Sørensen samt svømmeren Jeanette Ottesen Gray. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 tre skuespillere Camilla Bendix, Thomas Bo Larsen, Louise Mieritz, tv-vært Joakim Ingversen, håndboldspillerne Lars Rasmussen og Louise Svalastog Spellerberg, golfspilleren Monica Christiansen, de to sangere Rasmus Nøhr og Saseline Sørensen samt svømmeren Jeanette Ottesen Gray. Takker :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites