Oprettet September 7, 2012 Det var planlagt jeg skulle have Pks. Men har ændret mening efter jeg har hørt så meget dårligt om det :unsure Men den gode nyhed er at min livmoderhals er væk og Er 2 cm åben !!! Så bliver spændende at se hvornår det sker, skal ha lavet en hindeløsning hos Jm i dag over middag :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 nej hvor spændende - lover da ellers godt allerede.. hvorfor var det PKS til at starte med hvis jeg må spørge..?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Jeg kan godt forstå du vælger at prøve selv :goodluck :bd :bd :bd pøj pøj med fødslen :) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Spændende :) God fødsel :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 nej hvor spændende - lover da ellers godt allerede.. hvorfor var det PKS til at starte med hvis jeg må spørge..?? Jeg har været nervøs for at forbløde fordi min livmoder har været udvidet så mange gange, men sygehuset har givet mig en tryg forklaring og de har styr på det.. Så de ville anbefale mig at føde normalt og det er så hermed besluttet. Så kan jeg komme hurtig på benene og komme hjem til min store familie :loveshower Tænk jeg snart mor til 8 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Held og lykke!!! :) jeg har haft den bedste oplevelse med pks, så jeg forstår ikke helt hvad du mener... Men du må have hørt nogle dårlige historier, siden du ændrede mening. Glæder mig til at høre om din oplevelse med fødslen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Held og lykke!!! :) jeg har haft den bedste oplevelse med pks, så jeg forstår ikke helt hvad du mener... Men du må have hørt nogle dårlige historier, siden du ændrede mening. Glæder mig til at høre om din oplevelse med fødslen :) Dels har jeg læst herinde under graviditet en masse skræk historie.. Men ja man høre tit noget om alt, men regner stærkt med hun er kommet til verden inden weeekenden er omme :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Hvor spændende, der kan da bestemt ikke være længe til der for alvor sker noget mht fødsel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Hvor er det dejligt, at du selv har kunne træffe beslutningen om at føde normalt :) Det bliver spændende at følge dine opdateringer, held og lykke :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Hindeløsning er lavet og der 10 min. I mellem hver ve :bd Var 4 cm åben kl15.30 :bd Er stadig hjemme for skal da se vild med dans :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 hold da op en fart :) held og lykke med fødslen - håber alt går som det skal - og at du når at se vil med dans færdigt - det lyder til at du bliver mor for 8 gang inden midnat ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Ej hvor spændende, håber du får en god fødsel! :loveshower og hvor er det dejligt at du kunne vælge at føde selv - det ville jeg også selv gøre til enhver tid, hvis man havde valget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Sååååååå spændende. Rigtig meget pøj pøj med fødslen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Held og lykke, håber du får en god fødsel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Så kom lille Caroline kl.00.43 hun er 3200 g 53 lang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 tillykke med hende - håber alt gik godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Stort tillykke med hende...møg misundelig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Det gik så godt var på sygehuset kl.22.45 og kl. 00.43 var hun ude... Men rart det er overstået ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Wauw det gik hurtigt. Stort tillykke med hende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Stort tillykke med Caroline :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Stort tillykke med lille Caroline. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2012 Hjertelig tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites