Oprettet September 7, 2012 Er tilbage fra på mandag :glad Så er der dømt serieaften :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Endelig - den aften har jeg savnet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Jeg glæder mig SÅ meget til i aften!! Greay´s, House og den anden jeg pludselig har glemt hvad hedder.. Kan det blive bedre?? :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Jeg glæder mig SÅ meget til i aften!! Greay´s, House og den anden jeg pludselig har glemt hvad hedder.. Kan det blive bedre?? :loveshower Private praktis og ja det bliver så godt jeg er begyndt at tælle timer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Private praktis og ja det bliver så godt jeg er begyndt at tælle timer ;) Åh ja det var det den hed - tænk at jeg ikke kunne huske det hihi! Ja tæller også timer nu :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad Det skal nok blive godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2012 Jeg glæder mig og sidder allerede klar foran fjernsynet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites