Guest Felixmor

Testhold uge 38

58 indlæg i dette emne

Tror godt du kan sætte en "mens smiley" på min for nu ligner det at mens er ved at komme ...

Del dette indlæg

Tog en digital idag, den siger IKKE GRAVID. Så nu håber jeg bare vi snart kan komme videre til næste cyklus <_<

Da jeg testede positiv med bebs, havde jeg på dag 3+6 taget en meget utydelig positiv strimmel test.. dagen efter tog jeg en clear blue test, som sagde "ikke gravid".. 4+1 tog jeg en meget fin tydelig positiv graviditetstest og fik det samme formiddag bekræftet hos lægen.. så der er håb endnu!! :goodluck :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror godt du kan sætte en "mens smiley" på min for nu ligner det at mens er ved at komme ...

Øv altså :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror alt heldet blev brugt i sidste uge :gal <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ved at være træt af min krop driver gæk med mig !! For nu stoppede det igen med blødningen !! Argh men altså !!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv altså, bedre held til os alle næse mdr. Her er mens ved at være væk, så nu glæder jeg mig til at dyrke ufattelig meget sex med in mand ( og selvfølgelig lave en baby :baby1 ) uanset hvad så har det været hyggeligt med en testgruppe, så det håber jeg vi bliver ved med :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja her er mens også slut og klar igen :) har heldigvis en meget præcis krop indtil videre efter p pille stop hvilket jeg er rigtig glad for :)

Men måske vi ses i testhold for uge 42 :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber vi ses i næste testhold!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER