Oprettet September 5, 2012 Har idag haft on-off smerter a la menstruationssmerter, har I prøvet det? Synes ikke jeg kan huske det fra sidst, men det er også længe siden... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2012 Jeg har det også sådan...gætter på det bare er plukveerne der tager mere og mere til jo tættere vi kommer...?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2012 Det lyder som noget optakt. Sådan havde jeg det i ca 1 uge op til fødslen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2012 Tror vores kroppe er klar :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2012 Åhh ja. Jeg har haft dem i en uges tid nu.. Og til tider også som 'lette' veer. På fødegangen siger de det er kroppen der forbereder sig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2012 Tak for jeres svar :) Det lyder som om min krop er helt normal, alt taget i betragtning :gravid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2012 Åhh ja. Jeg har haft dem i en uges tid nu.. Og til tider også som 'lette' veer. På fødegangen siger de det er kroppen der forbereder sig.. Vil lige være lidt nysgerrig ... Har du åbnet dig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2012 Lyder som optakt.. Her er der " desværre" ingen mens smerter <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2012 Vil lige være lidt nysgerrig ... Har du åbnet dig :rolleyes Ikke hvad jeg ved af. Men nu er det en uge siden jeg er blevet tjekket. Livmoderhalsen var dog næsten væk. Selvom veerne bliver kraftigere og bider mere og mere, er de ikke regelmæssige. Og de vil ikke se mig på fødegangen, før de er det.. Men skal til min JM i næste uge. Så må nok bede hende om at tjekke det hvis der ikke er sket noget inden. For hun gjorde det ikke af sig selv sidst, selvom jeg jo fortalte jeg havde haft veer hele aften og natten før.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites